ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

المپیک رویای دوبنده پوش شیروانی

گروه ورزش-اترک: کشتی خراسان شمالی که روزگاری کشتی گیران به نامی داشت و نام و آوازه آن‌ها را می‌شد در سراسر رقابت‌های خراسان و کشور به چشم دید روزهای افول خود را سپری می‌کند و کشتی گیران انگشت شماری این روزها برای دوبنده پوشیدن و جدال در رویدادهای مهم تلاش می‌کنند تنها به علاقه و عرق خود لباس می‌پوشند و عرق می‌ریزند.

چشم اندازش پوشیدن دوبنده کشتی و جدال در کارزار المپیک است، البته دور از انتظار نیست کارنامه پربرگی که از این ورزشکار به چشم می‌خورد می‌تواند برقه امیدی باشد برای تمام روزهای روشن کشتی استان که حال و هوای چندان خوبی این روزها ندارد.

وی پیش از این تمرینات خود را در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی سپری کرد که در وزن 61 کیلوگرم حریفش توانست جواز حضور در مسابقات جهانی یافته و اتفاقاً پنجم جهان شد.

"داریوش حضرت قلی زاده" کشتی گیر شیروانی استان همت و جدیت خود را برای لیگ برتر گذاشته است البته طی قرارداد با تیم ستارگان ساری که پیش از این نیز سبقه فعالیت در این تیم را داشت و سال 99 مدال سوم رقابت‌های لیگ برتر به این تیم رسید.

او سال 98 با تیم پاس تهران قرار داد می‌بندد و به خاطر برخی مشکلات،  تیم از ادامه رقابت‌ها باز می‌ماند اما در سال 99 در تیم ستارگان ساری و هیئت کشتی قائم شهر سومی تیم به کارنامه اش اضافه می‌شود.

او در گفت و گو با خبرنگار ما می‌گوید: متاسفانه خراسان شمالی تاکنون اعلام آمادگی نکرده است و گویا در رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا نمی‌کند.

به گفته وی در طی چند سال اخیر مشکلات بسیاری دامن گیر کشتی شد و سبب پراکندگی کشتی گیران گردید که تنها تعداد محدودی به فعالیت در این ورزش و قهرمانی می‌پردازند که علاقه شخصی شان سبب شده پیگیر تمریناتشان باشند.

حضرت قلی زاده به قرعه کشی لیگ برتر در تاریخ 20 مهر اشاره می‌کند که مسابقات از اوایل آبان شروع خواهد شد و دور رفت آن در تهران و برگشت مسابقات در مازندران پیگیری می‌شود.

وی تاکید می‌کند: خراسان شمالی تاکنون اعلام آمادگی نکرده است و در سازمان لیگ فدراسیون اعلام حضور نشده است.

این کشتی گیر 25 ساله که هم اکنون 15 سال از عمر خود را در تشک‌های کشتی سپری کرده است  آرزوی پوشیدن دوبنده کشتی در المپیک و رقابت‌های جهانی دارد.

وی ابراز امیدواری می‌کند با حمایت مسئولان استانی بتوان شاهد احیای مجدد کشتی در استان بود و قول بی شاخ و دم  رکود در ورزش را شکست تا دوباره پویایی و جدال‌های مهم و حساس را شاهد باشیم .

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه