ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ژست‌های روسونری با BMW در چمن

تیم فوتبال میلان ایتالیا که با کمپانی خودروسازی آلمانی قرارداد بسته، در مراسمی با یکی از خودروهای این تیم عکس گرفت.

چند ماه پیش بود که سایت رسمی باشگاه میلان از امضای قرارداد همکاری چند ساله با BMW خبر داد. شعبه ایتالیایی این برند آلمانی قرار است از این به بعد  اسپانسر اتوموبیل میلان باشد و به همین دلیل طی مراسمی بازیکنان و سرمربی میلان با یکی از خودروهای BMW عکس دسته جمعی گرفتند.

 در این خصوص پیج توئیتر باشگاه میلان نیز با انتشار عکس‌های این مراسم که در آن تمام اعضای تیم با لباس رسمی حاضر بودند نوشت: "مجوز تحت تاثیر قرار دادن! " ژست زلاتان ابراهیموویچ نیز که در سن چهل سالگی از بدن آماده‌ای برخوردار است در کنار استفانو پیولی، سرمربی این تیم مورد توجه قرار گرفت.

 علاوه بر اینکه BMW در طی چندسال همکاری بین این شرکت و باشگاه میلان اسپانسر روسونری خواهد بود وظیفه حمل و نقل‌های این تیم را نیز بر عهده خواهد داشت. نکته جالب در این مراسم حضور اتوموبیلی به رنگ لباس میلانی‌ها در زمین چمن این تیم بود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه