ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پر تقاضاترین اقلام بازار میوه کدم‌اند؟

مشاهدات میدانی بازار حاکی از آن است که قیمت میوه و صیفی در هفته جاری نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است.

به گزارش ایسنا بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو سیب دماوند ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان، نارنگی ۱۹ تا ۲۵ هزار تومان، انار ۲۷ تا ۳۲ هزار تومان، لیموشیرین ۲۲ هزار تومان، انگور سفید ۳۵ هزار تومان، موز ۳۰ هزار تومان، گلابی ۴۸ تا ۵۹ هزار تومان، شلیل و هلو ۳۹ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر کیلو سیب‌زمینی ۶۹۰۰ تومان، پیاز ۶۵۰۰ تومان، هویج ۲۴ هزارتویمان، خیار ۱۳ تا ۱۶ هزارتویمان، گوجه‌فرنگی ۹۵۰۰ تا ۱۰ هزار تومان و پسته تازه نیز ۱۵۵ هزارتویمان است.

گفتنی است قیمت‌های ذکرشده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

در میادین میوه و تره‌بار نیز قیمت هر کیلو انار ۱۳ هزار تومان، انواع سیب ۱۱ تا ۱۴ هزار تومان، خیار گلخانه ۹۵۰۰ تومان، لیموشیرین ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان، انواع موز ۲۱ تا ۲۳ هزار تومان، انجیر سیاه ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان، انواع گلابی ۱۹ هزار و ۸۰۰ تا ۲۷ هزارتویمان، انواع آلو ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان، هلو انجیری ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان، پسته تازه ۹۸ هزارتویمان، انگور سفید ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان، شلیل و شبرنگ ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

هر کیلو سیب‌زمینی نیز باقیمت ۵۱۰۰ تومان، پیاز ۵۳۰۰ تومان، گوجه‌فرنگی ۶۴۰۰ تومان و هویج ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

 همچنین بر اساس گزارش سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران در ۵ ماهه امسال سیب، خربزه، انگور، خیار، گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی بیشترین تقاضا را در میان سایر اقلام داشتند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه