ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

امیدوارم فدراسیون به من کمک کند؛

کی‌روش: اجازه بدهید خودم را مصری بدانم

کارلوس کی‌روش می‌گوید سرمربی در تیم ملی مصر افتخار بزرگی است که نصیب او شده است.

کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی مصر در قاهره به هواداران و اهالی رسانه این کشور معرفی شد و با پوشیدن پیراهن تیم ملی این کشور رسماً هدایت آنها را برعهده گرفت.

سرمربی جدید مصر پس از مراسم رونمایی خطاب به هواداران فوتبال در این کشور گفت: به من اجازه بدهید که خودم را مصری حساب کنم و به هواداران و بازیکنان مصر بگویم که زندگی من برای شما و تیم ملی مصر خواهد بود.

کی‌روش در مورد اهدافش در مصر اظهار داشت: از سرمربیگری در تیم ملی مصر ابراز خوشحالی می‌کنم. هرچه در توانم هست را برای پیروزی فوتبال مصر انجام خواهم داد و تمام تلاشم را برای صعود به جام جهانی انجام خواهم داد.

وی با اشاره به قبول سرمربیگری تیم ملی مصر عنوان کرد: افتخار می‌کنم که سرمربی یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تیم‌های آفریقایی خواهم بود. کار بسیار سختی برای صعود به جام جهانی داریم و باید فدراسیون فوتبال ما را همراهی کند تا رویای 105 میلیون هموطن مصری را تحقق ببخشیم.

 

او همچنین در پایان صحبت‌هایش گفت: از نلو وینگادا تشکر می‌کنم که تمام تلاشش را کرد تا مذاکرات به سرانجام برسد و هدایت تیم ملی مصر را برعهده بگیرم.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه