ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

حسینی:

قدردان و پشتوانه ساز باشیم

صفاری - بازیکن نامدار هندبال خراسان شمالی در بیان وضعیت هندبال خراسان شمالی گفت: امیدوارم پیشینه هندبال خراسان شمالی و افتخارات این رشته ورزشی دیده شده تا بتوانیم با پشتوانه، آینده خوبی را در سطح ملی رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار اترک، فهیمه سادات حسینی که در هندبال خراسان شمالی همواره جزو ورزشکاران موردتوجه این رشته است در بیان وضعیت هندبال استان گفت: حضور هندبالیست‌های خراسان شمالی در مسابقات نوجوانان و جوانان کشوری و حضور لیگ دسته یک و 2 ، سبب خواهد شد پیشینه قدرتمندی برای هندبال خراسان شمالی رقم بخورد که امیدواریم با حمایت مسئولان آینده خوبی را در رقابت‌های پیشرو رقم بزنیم و پشتوانه تیم ملی شویم.

حسینی در پاسخ به تقویم مسابقات پیشرو هندبال استان تصریح کرد: در حال حاضر هندبال استان برای رقابت‌های لیگ دسته یک کشور آماده می‌شود که امیدواریم ضمن تثبیت سهمیه در لیگ سعی کنیم این بار با تلاش و هدف‌گذاری برای طلایی شدن هندبال خراسان شمالی اقدام کنیم و قدر نتایج و پیشینه هندبال استان را بیشتر بدانیم.

مسئول کمیته داوران هندبال خراسان شمالی تصریح کرد: هندبال خراسان شمالی  پتانسیل بالایی دارد که می‌توان برای بیان  این پتانسیل بالا به حضور هانی زمانی  لژیونر هندبال استان که سال‌ها در تیم‌های متعددی دست به توپ شد اشاره کرد، لیکن  کسب موفقیت‌ها مستلزم وجود بسترهای تخصصی و سالن‌های تخصصی هندبال  و تمرینات در این سالن‌ها است و نباید به هندبال با این دید نگاه شود که چون نسبت به فوتبال و والیبال از نظر امکانات و زیر ساخت‌ها  از وضعیت قابل قبولی برخوردار نیست طرفداران کمتری داشته باشد و می‌بایست سعی شود ضمن تسریع در فراهم کردن این زیر ساخت‌ها در فراهم نمودن شرایط آموزشی و دانش افزایی  مربیان و داوران این رشته ورزشی مهیج تعجیل شود.

فهیمه سادات حسینی افزود: در هندبال استان سعی شده با ایجاد یک فضای مناسب بهترین شرایط برای بازیکنان جوان ایجاد شود که نمود آن را در  دعوت از فاطمه جعفری به عنوان فیزیوتراپ تیم ملی  و در بخش بازیکنان نونهالان بانو نیز شاهد  حضور لیلا روشنی، زهرا بهنود و آیدا مجرد  در  اردوی ملی بوده ایم که بیان کننده برنامه‌ریزی در بخش‌های مختلف سنی است  و آینده روشنی را در انتظار هندبال استان رقم خواهد زد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه