ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کهگیلویه وبویراحمد رتبه چهارم سوادآموزی در کشور راکسب کرد

کسب رتبه برتر کشور در حوزه سواد آموزی به رغم مشکلات زیرساختی در استان بیانگر تعهد، وظیفه شناسی و انگیزه متولیان این امر مقدس در استان است.

در نامه شاپور محمدزاده معاون وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور آمده است :در ارزیابی از عملکرد فعالیت های حوزه معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان، کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شاخص‌های ۲۵گانه ملی استان حائز رتبه خیلی خوب و قابل تقدیر و درمقام چهارم کشور قرار گرفت.

 احمدجمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  اظهار داشت:کسب رتبه برتر کشور در حوزه سواد آموزی به رغم مشکلات زیرساختی در استان بیانگر تعهد، وظیفه شناسی و انگیزه متولیان این امر مقدس دراستان است:

 وی تصریح کرد:ظرفیت شورای پشتیبانی به ریاست استاندار، مشارکت ادارات نهادها و دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی منسجم از سوی حوزه سواد آموزی آموزش و پرورش در شناسایی و جذب و آموزش بی سوادان نقش اساسی در ارتقاء شاخص سواد و کسب رتبه برتر عملکردی در سطح ملی داشته است.

این مسئول افزود: بر اساس نامه معاون وزیر آموزش و پرورش و کسب این موفقیت ملی در راستای عمل به فرمان امام راحل (رحمة الله علیه) و تأکیدات مقام معظم رهبری در موضوع سوادآموزی از متولیان این امر در استان تقدیر می‌شود.

هادی زارع پورمدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت :استان در ۱۸ شاخص از مجموعه ۲۵شاخص جز ۵ استان اول کشور و در ۸ شاخص نیز صاحب مقام اول کشور  و در مجموع رتبه ۴ کشور را کسب کرده است.

وی تصریح کرد:در شاخص‌های شورای پشتیبانی، توانمند سازی، توزیع اقلام آموزشی، تبلیغ و ترویج و اطلاع رسانی، آموزش رایانه، خلاقیت و نوآوری و مشتری مداری معاونت سوادآموزی استان رتبه اول کشور را کسب کرده است.

این مسئول گفت: برای چهارمین سال متوالی است که عملکرد نهضت سوادآموزی استان در رده ۵ استان اول کشور قرار دارد که بیانگر تلاش و برنامه‌ریزی کارکنان خدوم حوزه سواد آموزی است.

سیدحمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در این مورداظهار داشت: برگزاری مسابقات تجارب آموزشی در فضای مجازی دوران کرونا ،انجام پژوهش و تحقیق، مشارکت در تهیه و تدوین کتاب سرباز وطن در موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی، ارائه برنامه‌های بازدیدهای دوره‌ای و همراه با نظارت غیرحضوری و فعالیت با محوریت بومی در مراکز پیوند سواد و زندگی از خلاقیت‌های حوزه سواد آموزی است.

وی تصریح کرد:در در بخش شناسایی و جذب با مشارکت بانک‌ها تسهیلات قرض الحسنه به برخی سوادآموزان ارائه و آموزش سواد زندانیان و همچنین آموزش رایانه با محوریت زنان و دختران روستایی و عشایری در استان انجام شد.

خواهش نیک درپایان افزود: این موفقیت نتیجه تلاش مجموعه خدوم سوادآموزی استان، شهرستان ها و مناطق، روسای آموزش و پرورش، گروه های بهبود کیفیت، برون‌سپاری و امتحانات، آموزش دهندگان و مشارکت ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و موسسات و تشکل های مردم نهاد ،همگام با عرصه سواد آموزی است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه