ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بسکتبال ناشنوایان منتظر تصمیم کنفدراسیون آسیا

سرمربی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان با اشاره به وضعیت نامشخص برای شرکت در مسابقات انتخابی بسکتبال المپیک ناشنوایان گفت: با توجه به این که ایران میزبان برگزاری این مسابقات است، اما هنوز تکلیف برگزاری رقابتها از سوی کنفدراسیون آسیا مشخص نیست.

محمدرضا آقاکوچکی اظهار کرد: مسابقات المپیک ناشنوایان اردیبهشت سال آینده به میزبانی برزیل برگزار می‌شود که هنوز تکلیف بسکتبال برای شرکت در این مسابقات مشخص نیست.

وی گفت: مسابقات انتخابی بسکتبال برای شرکت در المپیک ناشنوایان امسال قرار بود همزمان با فوتبال در کیش برگزار شود که به دلیل عدم اعلام آمادگی تیم‌های خارجی از سوی کنفدراسیون آسیا چند ماه به تعویق افتاد، در حال حاضر نیز که دوباره میزبانی به ایران داده شده به جز ایران و چین تایپه کشور دیگری آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام نکرده و همچنان منتظر تصمیم کنفدراسیون آسیا هستیم تا ببینیم شرایط برگزاری چگونه خواهد بود.

 آقاکوچکی خاطرنشان کرد: هر چند هنوز وضعیت برگزاری مسابقات بسکتبال انتخابی المپیک ناشنوایان مشخص نیست، اما ما سعی کردیم از طریق فضای مجازی تمرینات بازیکنان را از نظر فنی و حفظ آمادگی بدنی پیگیری کنیم تا دچار افت نشوند. در حال حاضر نیز هر زمان کنفدراسیون آسیا تصمیم نهایی خود را برای برگزاری مسابقات بسکتبال اعلام کند، آماده شرکت در مسابقات هستیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم کنفدراسیون آسیا هر چه زودتر تصمیم خود را در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات بسکتبال انتخابی المپیک ناشنوایان اعلام کند تا بازیکنان از حالت بلاتکلیفی و سردرگمی خارج شوند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه