ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

انتقاد یک نماینده از بی تفاوتی نمایندگان؛

یک چهارم نمایندگان در صحن حاضر نیستند

نماینده مردم مرودشت در مجلس با انتقاد از بی‌تفاوتی تعدادی از نمایندگان، گفت: در روز قیامت برای هر کدام از ثانیه‌ها که در اینجا حضور داشتیم از ما سؤال می‌کنند.

به گزارش اترک، «جلال رشیدی کوچی» در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان فرمودند که وکلای ملت باید حضوری فعال در جلسات کمیسیون‌ها و صحن داشته باشند. مردم نگران هستند و با دقت رفتار نمایندگان را رصد می‌کنند اما جای نگرانی وجود دارد. وقتی یک چهارم نمایندگان در صحن حاضر نیستند که به مواردی بررسی شده رأی دهند و این در حالی است که کلمه به کلمه این طرح‌ها در زندگی میلیون‌ها انسان تأثیر دارد.

نماینده مردم مرودشت افزود: این حجم از بی‌تفاوتی برای مجلسی که به آن لقب انقلابی داده شده، نگران‌کننده است باید به این نکته توجه کنیم که در روز قیامت برای هر کدام از ثانیه‌ها که در اینجا حضور داشتیم از ما سؤال می‌کنند.

رشیدی کوچی تاکید کرد: بی‌تفاوتی برخی نمایندگان در رأی دادن به موارد مورد بررسی در صحن به دفعات تکرار می‌شود تا جایی که رییس مجلس باید هر روز در این رابطه تذکر دهد.

وی تصریح کرد: انقلابی‌گری با بی‌تفاوت بودن زاویه دارد نباید فراموش کنیم که جلسات مجلس از طریق مانیتورها در مجلس نمایش داده می‌شود و مردم آن را مشاهده می‌کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه