ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سفیر نروژ با رئیس فدراسیون کشتی کشورمان دیدار کرد

سیگوال هاوگه سفیر نروژ در ایران صبح دیروز با حضور در محل فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار کرد.

به نقل از سایت فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در ابتدای این دیدار ضمن خیرمقدم به سفیر نروژ، توضیحاتی را در مورد اهمیت کشتی در ایران، تاریخچه این ورزش ملی و قهرمانان و مدال آوران این رشته ورزشی داد.
در ادامه سفیر نروژ بازدیدی را از کمپ تیم‌های ملی کشتی بعمل آورد و شاهد تمرینات تیم‌های ملی کشتی بود. وی همچنین صحبت کوتاهی را با محمد بنا و پژمان درستکار سرمربیان تیم‌های ملی کشتی داشت.
 دبیر در این بازدید ضمن توضیح در مورد اینکه کمپ تیم‌های ملی کشتی شامل خانه‌های کشتی شهید هادی و صدرزاده و محوطه‌ی بیرونی آن در مدت یکسال و نیم به صورت کامل بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفته، گفت: کمپ تیم‌های ملی با ۲۱۰ تخت و امکانات بالای تمرینی آماده میزبانی از تیم‌های خارجی به ویژه کشتی گیران کشور نروژ است. سفیر نروژ نیز پس از بازدید از امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: اجرای این همه کار در مدت کمتر از یکسال و نیم، کار بسیار ارزشمند و خوبی است.
 هاوگه تصریح کرد: از دعوت شما تشکر می‌کنم، حضورم در اینجا تأثیرگذار بود و فکر می‌کنم با تعهدی که شما دارید، حتماً نتیجه می‌گیرید. وی ادامه داد: تلاش و ممارست بسیار در کار تأثیرگذار است و مطمئنم با تلاشی که شما انجام می‌دهید و کاملاً مشخص است، نتیجه لازم را خواهید گرفت.
 سفیر نروژ در ایران اظهار داشت: می دانم که تیم‌های ایران با ۲۰ کشتی گیر راهی کشور نروژ خواهند شد، البته به دلیل شیوع کرونا مشکلاتی در خصوص ویزا وجود دارد اما من تلاش خود را خواهم کرد که برای دریافت ویزا مشکلی بوجود نیاید.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه