ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

واکنش پوچتینو به هو شدن امباپه در پارک دو پرنس

در جریان بازی پی اس جی برابر کلرمون، دسته ای از هواداران سوت های اعتراضی علیه کیلیان امباپه سر دادند.

پاری سن ژرمن دیشب به مصاف تیم کلرمون رفت و کار راحتی برای کسب پیروزی داشت. پاریسی ها بدون لیونل مسی و نیمار چهار بار موفق به باز کردن دروازه حریف خود شدند.  کیلیان امباپه ستاره فرانسوی و جوان پاری سن ژرمن در این دیدار توانست زننده یکی از گل ها باشد و قبل از اتمام بازی نیز تعویض شد.
پیش از شروع بازی و هنگام اعلام اسامی بازیکنان و با اعلام نام کیلیان امباپه، دسته ای از هواداران پی اس جی اقدام به هو کردن وی کردند و البته بخشی از ورزشگاه نیز او را تشویق کرد.
بسیاری از دوست داران پی اس جی از امباپه ناراحت و دلخوردند چرا که او در انتقالات تابستانی قصد پیوستن به رئال را داشت و تمامی پیشنهادات تمدید را نیز رد کرده و همچنان رویای او پیوستن به رئال است؛ هرچند که باید یک سال دیگر نیز صبر کند.
 مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی در نشست خبری پس از بازی و در مورد اعتراضات علیه امباپه گفت:« سوت های اعتراضی؟ باید بگویم که متوجه این مساله نشدم و اگر هم رخ داده، خیلی توجهم را جلب نکرد چون در واقع صدای تشویق های هواداران را شنیدم. کیلیان یک حرفه ای واقعی است و یک فوتبالیست و انسان بزرگ. او سخت تمرین می کند و همه تمرکزش این است که پیشرفت کند و کمکی برای تیم باشد. او هر روز نهایت احترامش به پی اس جی را نشان می دهد.»

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه