ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اجرای طرح‌های زیست‌محیطی در شرکت پالایش نفت اصفهان

اترک/وطن خواهان: شرکت پالایش نفت اصفهان در راستای رعایت الزامات زیست‌محیطی و همچنین مدیریت مصارف انرژی و صیانت از منابع ملی اقدام به تعریف و اجرای پروژه‌های زیست‌محیطی در حوزه تولید سوخت‌های پاک و همچنین مدیریت آب نموده است.

در بخش مدیریت آب، پروژه‌های بااهمیتی نظیر تصفیه پساب شاهین‌شهر، بازسازی برج‌های خنک‌کننده، بازیابی آب‌های فوق شور و جایگزینی کولینگ های هیبریدی بجای کولینگ تعریف گردیده که تاکنون پروژه بازسازی برج‌های خنک‌کننده و همچنین تصفیه پساب با موفقیت کامل راه‌اندازی گردیده‌اند.

شرکت پالایش نفت اصفهان برای استفاده از روزانه ۹۰۰ مترمکعب پساب صنعتی از تصفیه‌خانه شاهین‌شهر برای تأمین آب صنعتی موردنیاز در شرکت پالایش نفت اصفهان، پروژه زیست‌محیطی تصفیه پساب احداث و راه‌اندازی گردیده است.

رئیس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌های شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به اجرای طرح زیست‌محیطی تصفیه گازوئیل در این پالایشگاه گفت: اجرای این طرح به دست متخصصان داخلی از سال ۱۳۹۳ آغازشده و در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد.

علی‌محمد یسلیانی میزان بودجه این طرح را ۳۷ هزار میلیارد ریال اعتبار ریالی و ۵۴۰ میلیون یورو اعتبار ارزی بیان کرد و گفت در طول اجرای این طرح روزانه ۵ هزار نفر در این طرح مشغول به کار بوده‌اند.

وی بابیان اینکه شرکت پالایش نفت اصفهان موظف است برای اساس مصوبه هیات دولت، گازوییل گازوئیل تولیدی را مطابق با الزامات زیست‌محیطی، یورو ۵ نماید. در این راستا میزان گوگرد موجود در این محصول به میزان کمتر از PPM 50 خواهد رسید. با راه‌اندازی طرح تصفیه گازوئیل روزانه ۳۰۰ تن گوگرد از گازوئیل تولیدی جداسازی خواهد گردید.

وی افزود: در جهت رعایت مباحث زیست‌محیطی، گوگرد جداشده به‌صورت گرانول شده انبارش و تحویل مشتریان می‌گردد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه