ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

طی برگزاری چهارده دوره طرح «شمیم حسینی»؛

۱۰۰۰ میلیارد تومان بسته معیشتی میان نیازمندان کشور توزیع شده است

اترک/ جوادپژمان: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه پرچم داری طرح مواسات از وظایف سازمان اوقاف است گفت: طی برگزاری چهارده دوره طرح «شمیم حسینی» ۱۰۰۰ میلیارد تومان بسته معیشتی توزیع شده است.

به گزارش اترک؛ حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی در حاشیه برگزاری رزمایش شمیم حسینی اظهار داشت: امروز مصادف با چهاردهمین دوره طرح «شمیم حسینی» و کمک‌های مؤمنانه و مواسات است که عمدتاً کمک‌های مردمی است و درآمد بقاع و موقوفاتی که نیات منطبق دارد در این رزمایش مشارکت دارند.

خاموشی بابیان اینکه طی این ۱۴ دوره قریب به یکهزار میلیارد تومان بسته‌های غذایی توزیع شده است گفت: در این دوره و این رزمایش نیز که به نام سید الشهدا (ع) مزین است ۲۰۰ هزار بسته معیشتی (غذایی) به ارزش یکهزار میلیارد ریال و ۳۵ هزار بسته نوشت افزار با عنوان مهر تحصیلی به ارزش ۷۵ میلیارد ریال بین نیازمندان و افراد کم برخوردار جامعه در سراسر کشور با همت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور توزیع شده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه سازمان اوقاف یکی از وظایف پر اهمیتش پرچم داری طرح مواسات است افزود: در این خصوص از مردم متشکر هستیم که به رهبر لبیک گفتند و مسیر را برای ارگان‌هایی چون اوقاف هموار کردند.

وی عنوان داشت: امیدوار هستیم که وقتی واکسیناسیون سرعت بگیرد و دانش آموزان رفتن به مدرسه را از سر می‌گیرند در خصوص تهیه امکانات اولیه مشکلی نداشته باشند و در این راستا از مردم می‌خواهیم به همنوعان توجه ویژه کنند و این مسیر را همه با هم طی کنیم چرا که معتقد هستم یکی از عوامل بهشتی شدن انفاق به مردم است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه