ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نگاه جامع به رشته‌های ورزشی تحرک و پویایی جامعه را فراهم می‌کند

اترک/ جواد پژمان: استاندار تهران با اشاره به شرایط سخت ورزشکاران با توجه به شرایط کرونایی در المپیک توکیو گفت: نگاه جامع به رشته‌های ورزشی، تحرک و پویایی جامعه را فراهم می‌کند.


انوشیروان محسنی بندپی در جلسه تقدیر از ورزشکاران المپیکی استان تهران ضمن تبریک به مدال‌آوران المپیکی سجاد گنج زاده و علی داوودی اظهار داشت: تلاش قهرمانان و مدال‌آوری باعث خوشحالی ۸۰ میلیون ایرانی می‌شود و نشاط، غرور ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشورهای دیگر شعف زیادی در مردم ایجاد می‌کند.
محسنی بندپی سپس گفت: باید نگاه جامع به همه رشته‌های ورزشی داشته باشیم تا زمینه تحول تحرک و پویایی در ابعاد مختلف فراهم شود.
گفتنی است که در این جلسه به جهت مطرح‌شدن مشکل مسکن این ورزشکاران، استاندار تهران در حین جلسه به‌صورت تلفنی پیگیری لازم را جهت اختصاص دو واحد مسکونی به مدال‌آوران المپیکی استان تهران انجام داد و بر این اساس مقرر شد اختصاص دو واحد به ورزشکاران در شهرهای جدید بر مبنای شرایطی که قهرمانان المپیکی داشته باشند، تسریع شود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه