ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آغاز ساخت بیمارستان شهرستان مرزی راز و جرگلان

عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مرزی و محروم رازو جرگلان، چهارشنبه به صورت ویدیوکنفرانسی با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران آغاز شد.

به گزارش اترک، این شهرستان مرزی از هرگونه مرکز درمانی بی نصیب بود که با اجرای این مرکز درمانی توسط قرارگاه خاتم الانبیا، ساکنان این منطقه از این امکان درمانی برخوردار خواهند شد.
فرماندار راز و جرگلان در این آیین آغاز ساخت این مرکز درمانی اظهار داشت: آغاز ساخت بیمارستان در این شهرستان مرزی در هفته بسیج به همت قرارگاه خاتم اقدامی بزرگ است که قطعاً بخش بزرگی از مشکلات مردم منطقه در بحث خدمات سلامت را رفع خواهد کرد.
روح الله حسین پور افزود: برای این بیمارستان بخش‌های مختلفی از جمله داخلی و زایمان منظور شده است.
پیش از این فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از تصویب ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان راز و جرگلان توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) خبر داده بود.
سردار ابوالقاسم چمن افزوده بود که ردیف اعتباری ساخت این طرح توسط دولت مصوب شده است و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به عنوان مجری طرح، پس از ساخت آن را برای تجهیز امکانات و نیرو، تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان می‌دهد.
شهرستان راز و جرگلان با ۷۰ هزار نفر جمعیت از داشتن بیمارستان بی‌بهره است و مردم این منطقه ناگزیرند برای دریافت خدمات درمانی فاصله چند ۱۰ کیلومتری آن تا شهرستان مانه و سملقان و یا بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی را طی کنند.
این شهرستان که در شمالی‌ترین نقطه استان قرار دارد، هم مرز با کشور ترکمنستان بوده و دارای ۳ بخش مرکزی، جرگلان و غلامان است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه