ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور تا دیروز؛

جان باختن ۱۱۹ نفر دیگر در ایران

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا دیروز ۲۰۷ هزار و ۵۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۱۹ نفر، شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۹ هزار و ۷۴۲ نفر رسید.

سیما سادات لاری روز گذشته درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در 48 ساعت گذشته تا ظهر دیروز (۲ تیر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۱۹ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور ۲۰۷ هزار و ۵۲۵ رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول 48 ساعت گذشته، ۱۱۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۹ هزار و ۷۴۲ نفر رسید.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۶۶ هزار و ۴۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۲۸۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۴۲۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های خوزستان، هرمزگان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز و استانهای فارس و کرمان در آستانه وضعیت هشدار قرار دارند. در طول 48 ساعت گذشته، ۸ استان کشور هیچ موردی از فوت ناشی از کووید ۱۹ نداشتند و در ۴ استان فقط یک مورد فوت بیمار کووید ۱۹ ثبت شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه