ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رفع مشکل آب سه شهر خراسان شمالی

اترک: معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: شهروندان در سه شهر استان با تنش آبی روبه‌رو هستند که این مشکل در حال برطرف شدن است.

به گزارش اترک، رضا عطایی اظهار داشت: شهروندان در شهرهای ایور، زیارت و راز با مشکل تنش آبی روبه رو هستند که البته میزان کمبود آب ۲، سه لیتر بر ثانیه است.
وی افزود: اقدامات برای حل مشکل در شهر ایور در شهرستان جاجرم و شهر زیارت در شهرستان شیروان در مراحل پایانی است.
وی تصریح کرد: برای حل مشکل در شهر زیارت، یک چاه حفر شده و آماده بهره برداری است، آب مورد نیاز شهروندان ایور هم از چاه‌های کرنخ تأمین می‌شود که در این زمینه اجرای خط انتقال در مراحل پایانی است.
معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: در شهر راز هم تجهیز یک حلقه چاه در دست اقدام است که تلاش داریم تا به زمان بهره برداری از آن سرعت دهیم.
عطایی گفت: اکنون ساکنان ۳۰۰ روستای استان با تنش آبی روبه رو هستند که از این تعداد، اهالی ۸۳ روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند.
وی اظهار داشت: یکی از مشکلات برای تأمین آب در روستاها، مصرف آب تولیدی در بخش غیرآشامیدن است، روستاییان از آب تولیدی این شرکت برای آبیاری باغچه‌ها و صیفی جات استفاده می‌کنند.
معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: از مشترکان انتظار می‌رود در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند تا در تابستان و فصل گرما، با مشکل روبه رو نباشیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه