ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اخطار استاندار خراسان شمالی به مدیران بانک ها:

ممنوع الورود می شوید، نمیخواهم ببینمتان!

اترک: استاندار خراسان شمالی روز گذشته به مدیران بانک های استان و برخی مدیران دستگاه های اجرایی اخطار داد که در صورت عدم توجه به وظایف و مسئولیت های خود از ورود آن ها به جلسات ممانعت می شود.

به گزارش اترک، رییس جمهور تیرماه پارسال به منظور افتتاح و راه اندازی چندین پروژه توسعه ای مهم خراسان شمالی سفری یک روزه به این استان داشت که اجرای هر یک از آن پروژه ها در نوع خود عاملی برای توسعه محروم خراسان شمالی می شود.
پس از سفر هیات دولت تدبیر و امید به این استان، استاندار خراسان شمالی چندین جلسه به منظور بررسی مصوبات و تفاهم نامه های این سفر با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار کرد.
روز گذشته در جلسه دیگر بررسی مصوبات و تفاهم نامه های سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی، استاندار ضمن احطار به مدیران بانکی استان گفت: مدیران بانک هایی که مصوبات کارگروه رفع موانع تولید و سفر رئیس جمهور را انجام ندهند از ورودشان به جلسات استانداری ممانعت می شود.
به گزارش اترک، محمدعلی شجاعی دیروز در جلسه محمدعلی شجاعی تصریح کرد: مدیران وظیفه خود در دستگاهشان را انجام نمی دهند و فقط وقت ما را می گیرند و مدیر بانکی که مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را انجام ندهد دیگر در جلسات ما حضور نداشته باشد چرا که دیگر نمی خواهم او را ببینم.
وی خطاب به مدیران گفت: اصلاً متوجه نیستید و برایتان مهم نیست که کشور در تحریم است و مردم شغل ندارند، فقط صبح کت و شلوار می پوشید و به دفترتان می روید و دو نامه می زنید و برمی گردید.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: متاسفانه علی رغم ارائه فرصت 48 ساعته جهت واگذاری زمین به منظور اجرای پروژه انرژی خورشیدی، اما مدیران دستگاه های اجرایی و بانک عامل حتی با یکدیگر جلسه هم برگزار نکردند.
شجاعی با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی زمین را از کسانی که کاری انجام نمی دهند پس گرفته و به سرمایه گذار واقعی زمین را بدهند و وقت ما را در این جهت تلف نکنند.
استاندار خراسان شمالی گفت: از سال گذشته قرار بود ۵ زمین مطالعه شود و به صنایع اختصاص پیدا کند اما بعد ماه ها هنوز نفهمیده ایم فلان زمین ملی است یا نیست لذا باید هر ۵ زمین طی ۱۰ روز آتی تعیین تکلیف شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه