ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

فعالیت محدود واحدهای پذیرایی در خراسان شمالی

اترک: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: واحدهای پذیرایی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت محدود خود را از سر گرفتند.

به گزارش اترک، حبیب یزدان‌پناه اظهار کرد: واحدهای پذیرایی بین‌راهی بر اساس مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که در فرمانداری بجنورد هم تشکیل شده است، فعالیت خود را از سر گرفتند.

وی با بیان اینکه واحدهای پذیرایی با رعایت برخی شروط و پروتکل‌های بهداشتی که به آن‌ها ابلاغ شده است مجاز به فعالیت هستند، عنوان کرد: در حال حاضر تمام سفره‌خانه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و خدماتی به مردم و مسافران ارائه نمی‌دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به بازدیدهای نظارتی مستمر و 24 ساعته از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی، گفت: این بازدیدها به‌صورت مشترک و با هدف حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی انجام می‌شود.

یزدان‌پناه تصریح کرد: موازین بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تمام واحدهای زیرمجموعه ابلاغ شده است و مراکز عمومی و فضاهای اقامتی و گردشگری استان موظف به انجام اقدامات لازم هستند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه