ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تالارهای خراسان شمالی همچنان بسته است

رییس اتاق اصناف خراسان شمالی گفت: با وجود اینکه تمام اصناف پرخطر از دو روز گذشته، فعالیت خود را از سرگرفته اند، اما تالارهای این استان همچنان بسته خواهد بود.

به نقل از ایرنا، مهدی امیدوار اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامناسب و قرمز استان به لحاظ شیوع کرونا، هنوز تصمیمی برای بازگشایی تالارها در استان گرفته نشده است.

رییس اتاق اصناف خراسان شمالی افزود: قرار است موضوع بازگشایی تالارها، در ستاد استانی مقابله با کرونا، مطرح و بررسی شود.

وی اظهار داشت: در این زمینه، با معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مکاتبه شده است.

امیدوار خاطرنشان کرد: پیرو اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، از دوروز گذشته و پس از پایان تعطیلات به مناسبت عید سعید فطر، صنوف پرخطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شده و فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

وی افزود: پرتکل های بهداشتی برای همه صنوف در سایت سلامت قابل رویت است و البته گشت‌های اتاق اصناف، همه روزه نسبت به بررسی نحوه عرضه خدمات به مردم فعال هستند و مردم هم می‌توانند با شماره ۱۲۴، تخلف‌های احتمالی را گزارش دهند.

رییس اتاق اصناف خراسان شمالی تاکید کرد: رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده، با واحد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

خراسان شمالی دارای بیش از ۲۶ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب است که در قالب هفت اتاق اصناف و ۱۳۶ اتحادیه فعالیت دارند.

با توجه به اینکه بر اساس میانگین کشوری هر واحد صنفی برای ۲.۵ نفر اشتغال ایجاد می‌کند می‌توان گفت اصناف خراسان شمالی برای ۶۵ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

 

++++

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه