ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اعلام محدودیت های ترافیکی به مناسبت عید فطر در استان

اترک: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان به مناسبت عید فطر و در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری و همچنین ۹ خرداد امسال خبر داد.

به گزارش اترک، سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار داشت: در حال حاضر خراسان شمالی به جهت وضعیت کرونا در مرحله هشدار قرار گرفته که در این راستا از همه شهروندان استان و هموطنان تقاضا داریم سفرهای برون شهری را به حداقل برسانند.
وی افزود: همچنین از هموطنانمان در استان های دیگر که قصد تردد در محورهای استان دارند تقاضا می شود از تردد در محورها خودداری کرده و یا حداقل از توقف در استان پرهیز کنند تا از انتشار ویروس جلوگیری شود.
سرهنگ حسین زاده به بیان تمهیدات اندیشیده شده برای تعطیلات عید فطر پرداخت و گفت: بر این اساس ممنوعیت تردد انواع وسیله نقلیه سنگین اعم از تریلی و کامیون را به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در تاریخ های ۴ و ۵ و ۹ خرداد خواهیم داشت.
وی افزود: این ممنوعیت از ساعت ۷ صبح این روز ها تا ساعت ۲۲ شب از ابتدای حوزه استحفاظی راه های خراسان شمالی از سمت فاروج تا استان گلستان اعمال می شود.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر این اساس تردد این وسایل از مسیر فاروج، شیروان، بجنورد، چمن بید و جنگل گلستان در این روزها و ساعات ممنوع خواهد بود.
وی یادآور شد: این در حالی است که همین محدودیت در خراسان رضوی نیز به سمت مشهد اعمال خواهد شد.
استان خراسان شمالی با پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در شمال شرق کشور و در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس قرار دارد.
استان خراسان شمالی، بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و ۳۴۳ کیلومتر راه دارد که ۱, ۵۴ درصد از راه های کشور را شامل می شود.
اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه