ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تایید 5 داوطلب مجلس خبرگان رهبری در استان

اترک: رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خراسان شمالی از تایید پنج نفر از داوطلبان نامزدی در انتخابات میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه خراسان شمالی، با برگزاری آزمون تخصصی و سنجش توان علمی خبر داد.

به گزارش اترک، عابدین عابدی مقدم با اعلام این خبر گفت: از مجموع ۳۶ نفری که برای نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه این استان نام نویسی کرده بودند ۱۵ نفر طبق بند ب ماده ۳ قانون انتخابات این مجلس موفق به کسب امتیاز لازم در امتحان تخصصی نشدند.

وی با اشاره به انصراف ۱۶ نفر از داوطلبان این بخش افزود: در نخستین فرصت، نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان توسط فرمانداری ها به آنان اعلام خواهد شد که پس از ابلاغ می توانند نسبت به رای صادره اعتراض کنند که در آن صورت به اعتراض مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عابدی مقدم گفت: داوطلبان معترض می توانند تا پنجم بهمن اعتراض های خود را تحویل دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی و یا تهران بدهند.

با توجه به درگذشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده چهار دوره این استان در مجلس خبرگان رهبری در اردیبهشت پارسال، جایگزین وی در انتخابات اسفندماه امسال برگزیده خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه