ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی؛

۳۲ دستگاه اجرایی در تصادفات رانندگی دخیل هستند

اترک/۳۲ دستگاه اجرایی در تصادفات رانندگی دخیل هستند و کاهش حوادث رانندگی کار جمعی، هم افزایی و همفکری می طلبد.

سعید سبحانی معاون حمل و نقل این اداره کل در جلسه روز ملی ایمنی حمل و نقل گفت: ۳۲ دستگاه اجرایی در تصادفات رانندگی دخیل هستند و کاهش حوادث رانندگی کار جمعی، هم افزایی و همفکری می طلبد و باید دستگاه های مرتبط پای کار بیایند.

وی با اشاره به ۷ اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل و برنامه های این مناسبت افزود: هدف از نامگذاری روز یاد شده، آگاهی بخشی در خصوص حوادث رانندگی برون و درون شهری است تا با افزایش اطلاعات جامعه، آمار تصادفات کاهش یابد.

این مسئول اظهارکرد: برپایی غرفه روز ملی ایمنی حمل و نقل در عصر روز جمعه (هفتم اردیبهشت) در مرکز استان و ارائه نکات آموزشی ایمنی، هماهنگی با ائمه جمعه برای اختصاص دادن خطبه های نماز جمعه در خصوص اهمیت ایمنی و حمل و نقل و رعایت کردن قوانین و مقررات، استقرار خودروهای خدمات رسان در حاشیه راه ها با چراغ گردان، نصب بنر ایمنی در مسیر پیاده روی خانوادگی، ارسال پیامک های ایمنی و انتشار ۱۰۰ پیام ایمنی از صدا و سیما از جمله برنامه هایی است که به همین مناسبت برگزار می شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه