ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

هیجان بازار طلا فروکش کرد

قیمت هر گرم طلای 18 عیار با کاهش نرخ دلار و انس جهانی کاهش پیدا کرد.

 

به گزارش اترک، محمد کشتی‌آرای در گفت وگو با  ایلنا درباره وضعیت بازار طلا پس از عقب رفت نرخ دلار اظهار داشت: شاهد کاهش التهاب بازار طلا هستیم و همچنین انس جهانی هم نسبت به روز گذشته 32 دلار کمتر شد و همین کاهش نرخ  انس جهانی بر بازار طلا هم اثر گذاشت.

وی ادامه داد: با تغییر وضعیت بازار ارز و کاهش قیمت دلار شاهد کاهش تقاضای خرید طلا و سکه در بازار هستیم و به ویژه تقاضای خرید برای سرمایه گذاری کمتر شده است. مردم برای سرمایه گذاری معمولا نسبت به خرید سکه و طلای کارکرده و دست دوم اقدام می‌کنند که در این مدت تقاضا برای این موارد کاهش پیدا کرده‌است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با کاهش هیجان در بازار تقاضا برای خرید هم کاهش پیدا کرده است و وقتی تقاضا بالا می‌رود حباب سکه و طلا هم بالا می‌رود اما امروز شاهد کاهش مراجعات برای خرید هستیم.

کشتی‌آرای درباره قیمت طلا و سکه در بازار با توجه کاهش نرخ انس جهانی گفت: سکه تمام با تاخیر از نرح انس جهانی تاثیر می‌پذیرد و الان با همان قیمت روز گذشته یعنی 43 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رود اما نیم سکه نسبت به دیروز 100 هزار تومان کاهش قیمت دارد و همچنین هر گرم طلای 18 عیار با کاهش 30 هزار تومانی امروز 3 میلیون و 660 هزار تومان معامله می‌شود.   

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه