ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پرده برداری پلیس خراسان شمالی از راز یک جنایت خانوادگی

سرپرست پلیس آگاهی استان از دستگیری 3 نفر قاتل پیرمرد خوش پوش در یکی از روستاهای بجنورد خبر داد.

سرهنگ مسعود رستگار با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: سال گذشته در یکی از روستاهای حوالی شهرستان بجنورد پیرمرد خوش پوشی به صورت مشکوک فوت می‌کند که بلافاصله توسط فرزندانش تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرندان این فرد علت مرگش را گازگرفتگی اعلام کردند، گفت: این پرونده در همان زمان بسته شد و به بایگانی رفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه چندی پیش در پی اعلام گزارشی مبنی بر اینکه آن پیرمرد در همان زمان توسط افرادی به قتل رسیده، افزود: به همین دلیل پرونده بایگانی شده مجدداً مفتوح و با جدیت بیشتری دنبال شد.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا با هماهنگی مقام قضائی به محل وقوع جنایت اعزام شدند و تحقیقات خود را شروع کردند، ادامه داد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی دریافتند که قاتلان این پیرمرد همسر، پسر و عروسش بودند که مقتول را به علت مشکلات خانوادگی به قتل رسانده و طوری وانمود کرده بودند که مقتول به علت گازگرفتگی فوت شده است.

سرهنگ رستگار با اشاره به اینکه در همین رابطه 3 نفر از اعضا خانواده این پیرمرد که در جنایت نقش داشتند توسط پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده توسط پلیس و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه یک بار دیگر پلیس ثابت کرد که در انجام رسالت خود دقیق است، خاطرنشان کرد: هدف نهایی پلیس برقراری نظم و امنیت در جامعه است و در این رابطه اگر افرادی بخواهند به هر دلیل امنیت و آرامش را مختل کنند قطعاً با برخورد قاطعانه پلیس روبرو خواهند شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه