ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ادبیات توهین آمیز مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی به مردم:

جهان نیا: مردم ما مدینه فاضله نیستند!

یادداشت سردبیر

معاون درمان اداره کل تأمین اجتماعی خراسان شمالی در جلسه‌ای با حضور خبرنگاران استان با بی پروایی گفت: مردم ما مدینه فاضله نیستند.

دوشنبه چهارم شهریور بود که نشست مطبوعاتی مدیران شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته دولت برگزار شد. همه چیز روال معمول خودش را طی می‌کرد که موضوع خدمات و برخوردهای بعضاً نامناسب در بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد مطرح شد.

-جلال جهان نیا- مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی نیز به جای قبول چنین مواردی یا حداقل قول پیگیری این موضوعات، مدافع تمام قد خدمات بیمارستانی به بیماران شد و اشکالات مطرح شده را رد کرد.

پس از تبادل نظرات بین جهان نیا و خبرنگاران، وی پس از دقایقی اینگونه پاسخ خبرنگاران را داد: نه مردم ما مدینه فاضله هستند نه پرسنل ما {در بیمارستان‌ها} مدینه فاضله هستند! ادبیاتی که حتی واکنش تعجب برانگیز مدیران حاضر در آن نشست خبری را هم در پی داشت.

هرچند یکی از مدیران شفاهاً تذکری به جهان نیا -مدیر درمان تأمین اجتماعی استان- داد و برای تلطیف فضا پیرامون این ادبیات، دقایقی به سخنرانی پرداخت اما حتی خبری از عذرخواهی مدیردرمان نبود.

 

اما سخن ما با ایشان:

  1. آقای دکتر، ادبیات زشت و توهین آمیز شما خطاب به مردم به هیچ وجه قابل دفاع نیست. مردمی که صورتشان را در شرایط فعلی اقتصادی با سیلی سرخ نگه می‌دارند سزاوار ادبیات ناپسند شما نیستند. چگونه به خود اجازه می‌دهید خطاب به آن‌ها بگویید "مدینه فاضله نیستند"؟

 

  1. جناب آقای جهان نیا، کیفیت خدمات درمانی که در مراکز بیمارستانی دولتی به مردم شریف استان ارائه می‌شود به هیچ وجه با حد مطلوب همخوانی ندارد. حداقل در بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد اینگونه است. دفاع چشم بسته شما از خدمات درمانی مجموعه‌ای که مسئولیت رسیدگی به آن را دارید، برای مردم قابل قبول نیست.

 

  1. مدیر محترم درمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی، اگر فرصت کردید به صورت نامحسوس سری به بیمارستان تحت مدیریتتان بزنید و گلایه‌های مردم را بشنوید. همچنین برای مدتی محدود اما مستمر، افرادی مستقل را برای نظرسنجی از بیمارانی که خدمات درمانی دریافت می‌کنند در نظر بگیرید تا با بررسی نظرات آن‌ها به عمق فاجعه پی ببرید.

 

  1. مدیران پیشین نیز بعضاً در همین موارد مورد انتقاد و سؤال اصحاب رسانه و مردم قرار می‌گرفتند اما اگر توفیق زیادی هم نداشتند –که داشتند- حداقل نمک بر زخم مردم نمی‌پاشیدند. شاید ادبیات دکتر داود احمدیان مدیر پیشین درمان تأمین اجتماعی استان مصداق مناسبی برای مراجعه شما باشد.

 

چندکلامی با مسئولان استانداری، قضایی و بازرسی:

 

در قرآن کریم، تشویق و تنبیه در کنار یکدیگر عنوان شده است. در مکتب تربیتی مولایمان حضرت علی (ع) نیز نمونه‌های مختلفی از تشویق و تنبیه به چشم می‌خورد که بر اهمیت این موضوع تاکید دارد.

سؤال اینجاست جرم مدیری که با بی پروایی آن هم در جمع اصحاب رسانه که نمایندگان مردم هستند به مردم توهین کرده، شخصیت آن‌ها را زیر سؤال برده و پیکره جامعه را مورد حمله قرار می‌دهد چیست و چه برخوردی باید با وی صورت بگیرد؟

 

+++

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه