ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نیاز خراسان شمالی به رشته‌های فوق تخصصی پزشکی

اترک: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از فعالیت ۷۵۳ پزشک عمومی، متخصص، فوق تخصص و دندانپزشک در این استان خبر داد و گفت: خراسان شمالی نیازمند رشته‌های فوق تخصصی پزشکی است.

به گزارش اترک، علی نظری تعداد کل پزشکان متخصص در استان را ۲۴۸ پزشک عنوان کرد و گفت: تعداد پزشکان عمومی استان هم ۳۵۰ نفر و تعداد دندانپزشکان ۱۳۴ نفر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۱ پزشک فوق تخصص در خراسان شمالی به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌دهند، افزود: خراسان شمالی به رشته‌های فوق تخصصی نظیر روماتولوژی، ریه، خون، هماتولوژی بالینی، هماتولوژی اطفال، جراحی عروق، سوختگی و جراحی قلب نیاز بیشتری دارد.

نظری اظهار کرد: پزشکان عمومی فعال بیمارستان‌ها در بیمارستان امام علی (ع) یک طرحی و سه پزشک رسمی و در بیمارستان امام حسن (ع) یک نفر طرحی و دو نفر رسمی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تعداد پزشکان بیمارستان بنت‌الهدی را یک پزشک طرحی و دو رسمی، بیمارستان امام رضا (ع) را یک نفر طرحی و یک پزشک رسمی و بیمارستان امام خمینی شیروان را پنج طرحی و یک پزشک رسمی عنوان کرد.

نظری گفت: در بیمارستان هاشمی رفسنجانی سه پزشک طرحی، تعداد پزشکان بیمارستان شهدای فاروج را چهار پزشک طرحی، جاجرم چهار پزشک طرحی و در بیمارستان پورسینای آشخانه دو پزشک طرحی خدمت می‌کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه