ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سازش در پرونده قتل عمد محیط بان استان

معاون قضائی رئیس‌کل دادگستری استان خراسان شمالی در امور شوراهای حل اختلاف از حصول سازش در یک فقره پرونده قتل عمد در شهرستان بجنورد خبر داد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امانی گفت: درنتیجه تلاش‌های به‌عمل‌آمده از شوی شورای حل اختلاف ویژه زندان، یک فقره پرونده قتل عمدی در شهرستان بجنورد به سازش و مصالحه انجامید.

وی افزود: مقتول یک مأمور وظیفه‌شناس محیط‌زیست بوده که درنتیجه تیراندازی از سوی یکی از عوامل شکار غیرمجاز (محکوم‌علیه پرونده) جان خود را ازدست‌داده بود.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم ماهیت موضوع قتل و ابعاد مختلف وقوع این حادثه ناگوار و تألم و تأثر خاطر و غم و اندوه فراوان اولیاء دم، بار دیگر اراده عفو و بخشودگی خانواده مقتول درگذشت تجلی و تبلور یافت و این گذشت باعث گردید تا آنان با قبول پیشنهاد مصالحه شورای حل اختلاف، از حقوق قانونی خویش اغماض و چشم‌پوشی کنند.

امانی با اشاره به جایگاه ممتاز شوراهای حل اختلاف استان از حیث اشاعه فرهنگ صلح و سازش و نیز ارتقاء و بهبودی شاخص‌های سنجش و ارزیابی عملکرد شوراهای حل اختلاف از این نقطه‌نظر تصریح کرد: شوراهای حل اختلاف استان هرساله تعدادی از پرونده‌های مهم ازجمله موارد قتل عمدی را به مصالحه ختم می‌کنند و این عملکرد، شایسته قدردانی است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه