ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بکارگیری 300 نیرو در آموزش و پرورش استان

اترک: معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: با بکار گیری 300 نیرو مدارس این استان در سال تحصیلی جدید دغدغه و مشکلی در زمینه کمبود معلم نخواهد داشت.

به گزارش اترک، قنبرعلی خوش آیینه اظهار کرد: بر اساس برآوردها، امسال 400 نیروی معلم در مدارس استان نسبت به سال گذشته کم است اما این کمبود با راهکارهایی که وزارتخانه پیش پا گذاشته، قابل جبران است.

وی با اشاره به اینکه مهر امسال 700 نفر از نیروهای آموزش و پرورش استان بازنشسته می‌شوند، گفت: امسال با تدبیر وزارتخانه، بازنشستگان می‌توانند در صورت تمایل، در مدارس حضور داشته و به فعالیت تدریس ادامه دهند و از این رو بخشی از کمبودها از این طریق جبران می‌شود.

خوش آیینه افزود: اضافه کاری و پر کردن ساعت فعالیت معلمان در هفته، یکی دیگر از راهکارها برای جبران کمبود نیروی انسانی است.

وی گفت: امسال قرار است شاخص نیروهای تخصصی و آموزشی به کل نیروهای آموزش و پرورش ارتقا یابد بر این اساس نسبت نیروهای آموزشی از 54 درصد در وضعیت کنونی باید به 65 درصد یعنی میانگین کشوری نزدیک شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه