ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

در مجمع عمومی ۱۴۰۱ پتروشیمی خراسان تصویب شد:

۵۰ هزار میلیارد ریال سودخالص /۲۰۹ میلیون دلار صادرات

مجمع عمومی پتروشیمی خراسان ۵۰ هزار میلیارد ریال سود خالص مصوب کرد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی صبح امروز با حضور ۹۰ درصد سهامداران مجمع عمومی عادی سال ۱۴۰۱ پتروشیمی خراسان در محل سالن همایش های مجموعه فرهنگی رفاهی این شرکت برگزار شد.

در این نشست كه بطور زنده و آنلاين نيز پخش مي شد به پیشنهاد هیات رئیسه و تایید سهامداران به هر سهم ۲ هزار و ۷۰۰ تومان سود تخصیص یافت.

مهندس یوسف حسنی مدیرعامل  و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی خراسان در جريان اين نشست اظهارداشت: سال گذشته توانستیم حدود ۵۱۵ هزار تن اوره ۳۰۶ هزار تن آمونیاک و ۱۵ هزار تن ملامین تولید کنیم و مبلغی بالغ بر ۲۰۹ میلیون دلار صادرات داشته باشیم.

وی افزود: با پیشنهاد ما و تصویب مجمع عمومی شرکت بودجه #مسئولیت_اجتماعی پتروشیمی خراسان با رشد ۶۰ درصدی به ۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت تا مشارکت بیشتری در عمران و آبادانی استان داشته باشیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه