ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است

سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اراده و انگیزه بسیجیان برای دفاع از امنیت کشور و مردم را برگرفته از اندیشه و تحلیل درست و به هنگام از شرایط عنوان کرد و گفت‌: این نگاه و این عمل از کسانی که رفاه و آسایش دیگران را به رفاه و آسایش خود ترجیح می‌دهند بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

 

 

 

 

رئیس جمهور با بیان اینکه دوران کنونی کشور همانند دوره‌های گذشته با فراز و فرودهایی همراه است و نقش‌آفرینان هر دوره‌ای متناسب با شرایط دوره خود در معرض ابتلاء و امتحان قرار می گیرند، تصریح کرد: تلاش برای حفظ امنیت این نظام و مردم خیرات و برکات فراوانی را در جامعه گسترش خواهد داد.


دکتر رئیسی با اشاره به تعبیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی به حرم گفت‌: جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی در عالم است که پرچم مقابله با نظام سلطه را برافراشته و توطئه‌ها و فتنه‌های متعدد دشمنان بر علیه این نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون از جمله غائله منافقین، ۸ سال جنگ تحمیلی و فتنه‌های سالهای اخیر با هدف متوقف کردن حرکت عظیم انقلاب اسلامی و جلوگیری از گسترش روحیه بسیجی در میان ملتهای مختلف بوده است. اما برغم همه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن پیشرفتهای ملت ما در همه عرصه‌ها با قدرت ادامه یافته و اساسا عصبانیت و ناراحتی دشمنان نیز از همین مسئله نشأت می‌گیرد.


رئیس جمهور بسیج را از افتخارات بزرگ نظام اسلامی و ملت ایران دانست و افزود:‌ این شجره طیبه تا به امروز ثمرات بسیاری داشته و در ادامه نیز خواهد داشت و قطعاً در مقابل اراده پولادینی که امروز مردم و بسیجیان دارند، دشمن هیچ کاری از پیش نخواهد برد.


رئیس جمهور همچنین روحیه و فرهنگ بسیجی را مدل و شیوه‌ای موفق برای پیشرفت و کار جهادی در کشور دانست و بر بهره‌گیری از این روحیه و فرهنگ در بدنه اجرایی کشور تاکید کرد.

 

به نقل از جماران، رییس‌جمهور همچنین گفت: امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و در پرتو یک نظام اسلامی بسیاری از خیرات و برکات و خوبی‌ها می‌تواند گسترش پیدا کند.

ابراهیم رییسی اظهار کرد: شما در همه عرصه‌ها افتخار آفریدید و در مواجهه با اغتشاش‌گران و بر هم‌زنندگان امنیت مردم خوش درخشیدید.

وی با تاکید بر این‌که «امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و در پرتو یک نظام اسلامی بسیاری از خیرات و برکات و خوبی‌ها می‌تواند گسترش پیدا کند.» افزود: نظام اسلامی تنها نظامی است که پرچم مقابله با نظام سلطه را بر افراشته است، دشمنان تاکنون فتنه‌های زیادی علیه انقلاب به راه انداخته‌اند تا بتوانند از صدور انقلاب و روحیه بسیجی جلوگیری کنند اما به لطف خدا و پایداری ملت ایران امروز پیام و امواج انقلاب اسلامی از مرزهای ایران گذشته است و به الگویی برای سایر ملت ها و بخصوص ملتهای منطقه تبدیل شده است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه