ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

بالغ بر یک میلیون و 200 هزار مشترک، مصرف کننده گاز طبیعی هستند

اتزک/جلالی: مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: هم اکنون بالغ بر یک میلیون و 200 هزار مشترک گاز در گیلان، مصرف کننده گاز طبیعی می باشند.

عیسی جمال نیکویی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: در حال حاضر همه شهرها و 2 هزار و 117 روستای گیلان از گاز برخوردارند.

وی اظهار داشت: برای گازرسانی به روستاهای باقیمانده استان که همگی در مناطق صعب العبور و کوهستانی قرار دارند نیز نیاز به حرکت جهادی و همکاری همه نهادها و ادارات استان داریم.

وی در ادامه گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی مردان و زنان دلاوری است که با از ایثار خود خیالات شوم دشمنان را نقش برآب کرده و عزت و افتخار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به رشادت های کارکنان صنعت نفت در جنگ تحمیلی، اظهار داشت: در یکایک روزهای هشت سال دفاع مقدس، کارکنان خدوم صنعت نفت با حضور در خط مقدم هر دو جبهه رزم و اقتصاد، با تقدیم بیش از یک هزار شهید، در کنار مردم و نظام ایستادند و مقاومت و غیرت خود را به همگان نشان دادند.

جمال نیکویی به بیان گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان گیلان پرداخت و گفت: بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون بالغ بر یک میلیون و 200 هزار مشترک گاز در گیلان، مصرف کننده گاز طبیعی می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان وی با اشاره به حضور گسترده ایثارگران در شرکت گاز، گفت: همانند هشت سال دفاع مقدس، هم اکنون ایثارگران معزز در سنگر شرکت گاز استان گیلان مشغول خدمت به مردم عزیز استان می باشند که نمود عینی آن عملکرد شایسته در شرایط دشوار و بحران های برف سال های گذشته است.

 

خدامحوری و وحدت، رمز پیروزی بر دشمنان است

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس و امام شهدا خدامحوری و وحدت را رمز پیروزی بر دشمنان دانست و گفت: پیش از انقلاب دنیا به دو گروه سلطه گر و سلطه پذیر تقسیم شده بود که این معادله با ورود امام خمینی (ره) و فلسفه ایشان به هم خورد.

سردار محمد عبدالله پور، رهبری خردمندانه رهبر کبیر انقلاب را کلید اصلی گذر از بحران ها و مشکلات آن دوران عنوان کرد و اظهار داشت: حضرت امام با علم و دانش، بهترین راهکارها را برای برون رفت از بحران ها ارائه کرد و ملت ایران با پیروی کامل از منویات رهبر فرزانه خود توانست از سد مشکلات عبور کند.

سردار عبدالله پور با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره)، وحدت و پیروی از پروردگار و رسول خدا را رمز پیروزی و موفقیت دانست و گفت: امام به همگان نشان داد که اگر برای خدا کار کنیم و با مردم باشیم، می توانیم بر استکبار جهانی پیروز شویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا و کشورهای غربی از ابتدای امر با انقلاب اسلامی دشمنی داشته اند، اظهار داشت: استکبار از همان ابتدای انقلاب با تجهیز دشمنان داخلی برای نابودی کشور تلاش کرد و پس از شکست این نقشه با تجهیز صدام، جنگی هشت ساله را به ملت ایران تحمیل کرد.

وی در ادامه با اشاره به شکل گیری داعش و حمایت استکبار جهانی از آن برای مقابله با انقلاب اسلامی گفت: این توطئه خطرناک نیز در پایان با رشادت سردار سلیمانی و مدافعین حرم ناکام ماند.

سردار عبدالله پور در خاتمه اظهار داشت: هم اکنون دشمنان اسلام جنگی ترکیبی در بخش های مختلف اقتصادی، امنیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را علیه کشور به راه انداخته اند و همه باید با همت و همدلی، شکستی دیگر را به دشمنان قسم خورده امام و انقلاب تحمیل کنیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ رضا رنجبر رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این سازمان همه تلاش خود را برای خدمت به مردم و نظام به کار بسته است و در همین راستا با برنامه ریزی های مدون توانسته است بیش از 40 هزار نفر از پرسنل ادارات دولتی و خانواده های ایشان را در دوران کرونا واکسینه کند.

 

وی همه مدیران و بسیجیان را به پاسداری از اسلام و انقلاب دعوت کرد و گفت: باید با هوشیاری کامل از کشور در برابر حملات دشمنان دفاع کنیم تا انشاءالله بتوانیم این انقلاب را به نهضت جهانی حضرت مهدی (عج) متصل نماییم.

در پایان این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین عطری، خانواده شهید جنگ تحمیلی حمید نیک مانده، خانواده شهید جبهه سلامت نرجس خانعلی زاده، جمعی از جانبازان شاغل در ادارات استان و همچنین فرماندهان پایگاه های بسیج با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه