ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

امام جمعه موقت ساری:

مسئولان اجازه ندهند واسطه‌گری‌ها و واردات بی‌رویه به کشاورزی ضربه وارد کند

 

امام جمعه موقت ساری گفت: مسئولان اجازه ندهند واسطه گری‌ها و واردات بی رویه به کشاورزی در مازندران ضربه وارد کند.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی کارنامی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به ایستادن پنج جریان فکری مقابل حضرت سید الشهدا (ع)، حاکمان ظالم را از جمله جریان‌ها ذکر کرد و گفت: آنها با آل علی و منادیان دعوت به حق به مقابله پرداختند.

وی افزود: عالمان مزدور و درباری که علم خود را به دنیا فروختند از دیگر گروه‌هایی بودند که مقابل امام حسین (ع) ایستادند و به جنگ نرم علیه آل علی (ع) پرداختند و گروه‌های منحرف و انسان‌های بی بصیرت نیز مقابل جبهه سید الشهدا ایستادگی کردند و در دنیا مشاهده می‌کنیم فتوای مفتی‌های سلفی برای نوامیس مسلمانان در یمن و شامات و غیره جزو این گروه‌ها است و ۳۰ فتوا مخالف قران است که مسلمانان را به جان هم بیاندازند.

وی با بیان اینکه اتاق فکر موجود در لندن و دیگر کشورها علیه کشور اسلامی صف آرایی کردند، افزود: پیام عاشورا و درس آن این است که به زعامت و امامت رهبری برگردیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه شعار خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست برگرفته از شعار کربلاییان است، خواستار زنده نگه داشتن فرهنگ و راه ورسم عاشورایی شد و گفت: ولایتمداری، ایستادگی، ظلم نکردن و ایثار را از کربلائیان یاد بگیریم.

حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم، افزود: به حکم باور الهی و مصلحت کشور اگر در حلب و دمشق با کمترین نیرو در مقابل با داعش نبرد نمی‌کردیم باید با آنها در داخل مرزهای کشور مقابله می‌کردیم و علاوه براین شامی‌ها و سوری‌ها در دفاع مقدس به ما کمک کردند به آن وظیفه به شمار می‌رود عده ای تلاش کردند تا ایران را از جامعه ی اسلامی جدا کنند اما حافظ اسد به ما کمک کردند.

وی با اشاره به فصل کشاورزی در استان مازندران گفت: کشاورزان در دفاع مقدس با مظلومیت و محرومیت به کشور و نظام کمک کردند و در ورودی هر روستایی عکس شهدای ان روستا زده شده و شایسته است سازمان‌های وابسته و بیمه گران کمک کنند و اجازه ندهند واسطه گری‌ها و واردات بی رویه به کشاورزی ضربه بزند.

امام جمعه موقت ساری به قرارگرفتن ماهواره خیام در مدار به دست دانشمندان ایرانی که بنام این دانشمند ایرانی است، اشاره کرد و گفت: پیش تر ماهواره برهایی توسط سپاه و دانشمندان هوافضا نیز پرتاب شد و در مدار قرار گرفت و  امریکا نیز ماهواره های خود را از پایگاه ‌های روس ارسال می‌کند و این کار مرسوم است و این نشان می‌دهد توانستیم به فناوری‌های نوین دست یابیم. ایسنا

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه