ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مطالبه ۱۰۰ میلیاردی شهرداری اراک از دستگاه های اجرایی

اترک/عبدی: اراک گفت: شهرداری از دستگاه های اجرایی استان ۱۰۰ میلیارد تومان مطالبه دارد.

دکتر علیرضا کریمی   در صحن رسمی شورای شهر اراک قبل از برگزاری انتخابات هیات رییسه شورا برای سال دوم، در خصوص تشکیل کارگروه وصول مطالبات از دستگاه های دولتی، گفت: در یک فاز، شناسایی مطالبات و در فاز دیگر وصول مطالبات باید انجام گیرد، بیش از 100 میلیارد تومان مطالبه شناسایی شد و به سازمان برنامه و بودجه استان اعلام شد، اما هنوز موضوع پیگیری و وصول آن انجام نشده است.

وی افزود: اکثر ادارات به دنبال پرداخت مطالبات در قالب اوراق هستند.

کریمی بیان کرد:  مدرسه شهید اشرفی اصفهانی در منطقه ولی آباد در سال ۱۳۷۷ به شهرداری واگذار شد، اما تحویل نشد، امروز مدرسه تخلیه شده است و اگر مسئولان به دنبال تبدیل آن به مرکز ماده ۱۶ هستند، باید این واگذاری با هماهنگی شهرداری انجام گیرد، همچنین شهرداری منطقه ۴ مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان در نظر گرفته است تا برای ساماندهی معتادین متجاهر اقدام شود.

شهردار اراک در خصوص پرداخت حقوق پرسنل معاینه فنی گفت: موضوعی مبنی بر زیان ده بودن مرکز مطرح شد و تصمیم بر واگذاری آن گرفته شد، اما هیچ پیمانکاری اعلام آمادگی نکرد، اما در تلاشیم که برای حل مشکل این مرکز، با سازمان همیاری های شهرداری وارد مذاکره شویم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه