ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۱۹ هکتار از اراضی حریم رودخانه‌ها در آذربایجان‌غربی آزادسازی شد

اترک/رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: امسال بیش از ۱۹ هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه‌های این استان با حکم قضایی آزادسازی شده است.

 

ناصر عتباتی افزود: در راستای صیانت از حقوق عامه و بیت المال و حفاظت از منابع ملی و طبیعی و نیز پیشگیری از خطرات و خسارات احتمالی در مواقع وقوع سیلاب‌ها و طغیان رودخانه‌ها با پیگیری‌های دستگاه قضایی در این آزاد سازی انجام شده است.

وی ادامه داد: بیشتر این رودخانه‌ها که در شهرستان‌های ارومیه، شاهین‌دژ، خوی، سلماس، شوط، ماکو و پیرانشهر قرار دارند، رودخانه‌هایی هستند که به دریاچه ارومیه ختم می‌شوند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: آزاد سازی حریم و بستر آنها تاثیر مستقیمی بر انتقال آب به دریاچه ارومیه و احیای آن دارد.

عتباتی تاکید کرد: اقدامات در راستای آزاد سازی حریم و بستر رودخانه‌ها ادامه خواهد داشت و دستگاه قضایی استان به هیچ عنوان اجازه دست اندازی افراد سود جو به منابع ملی و طبیعی را نخواهد داد و با متصرفان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی از اعضای شوراهای روستایی و دهیاران و همه مردم دوستدار طبیعت خواست هر جایی تصرف به حریم یا بستر رودخانه‌ها یا دریاچه یا تالاب‌ها را مشاهده کردند به مراجع متولی و دستگاه قضایی استان اطلاع دهند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه