ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برپایی «حسینیه نوجوانی» در شاد

شبکه‌ دانش ­آموزی شاد برای ارتقای ظرفیت­‌های معنوی و دینی نوجوانان و همچنین حفظ روحیه اعتقادی دانش­ آموزان، «حسینیه نوجوانی» برگزار می‌­کند.

 

 

به گزارش اترک از شبکه شاد، در بخش «حسینیه نوجوانی» برنامه­‌های متنوعی به صورت ویژه برای ایام محرم و صفر در شبکه شاد درنظر گرفته شده است. دانش­‌آموزان می‌­توانند عکس ها و فیلم های خود را از مراسم عزاداری ایام محرم در اپلیکیشن شاد ارسال کنند، تا با سایر کاربران به اشتراک گذاشته شود.

از جمله برنامه‌­های شاخص این ایام در شبکه شاد می­‌توان به برگزاری پویش جوانان عاشورایی، احلی من العسل در ششم محرم،  پاسخگویی به شبهات دینی وپاسخگویی به سوالات دانش آموزان، تهیه مجموعه ۱۰ قسمتی درس­ها و آموزه‌­های عاشورا،  طرح منبرهای خاص و پخش زنده هیات­‌های دانش آموزی و محافل دهه اول محرم، اشاره کرد.

همچنین، دانش‌­آموزان می­‌توانند با ارسال کلیپ‌­های کوتاهی از برگزاری مراسم روضه­‌خوانی و هیئت‌­های­ خانگی در پویش «هر خانه یک حسینیه» شرکت کنند.

پخش کلیپ‌­های قدیمی و خاطره­انگیز، آشنایی با پیرغلامان حسینی و نمایش موشن­گرافیک و عکس‌­نوشته از دیگر برنامه‌­های شاخص این ایام است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه