ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان اعلام کرد :

جابه‌جایی بیش از یک میلیون 488 هزار نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران

اترک / عباسی نیک: رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود: از ابتدای سال تا کنون جابجایی یک میلیون و 488 هزار و 237 مسافر در استان انجام که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته14 درصد افزایش داشته است .

 مهندس عیسی خادمی اظهار داشت: این میزان جابجایی مسافر در قالب حدود 263 هزار سفر انجام که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 309 هزار سفربوده و شاهد کاهش 14 درصدی هستیم.

وی تصریح کرد : توجه به این نکته ضروری است که افزایش تعداد مسافرین و کاهش سفر ؛ در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل بدلیل کاهش محدودیت های پروتکلهای بهداشتی و افزایش اشغال ظرفیت صندلی ناوگان عمومی بوده است  .

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: از این تعداد مسافر549 هزار و 881 نفر با وسیله نقلیه اتوبوس ،  326هزار و692 نفر با مینی بوس و 611 هزار و 664 نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابجا شده اند .

مهندس خادمی ادامه داد : قبل از صدور بلیط در پیشخوان فروش بلیط ،  وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کدملی به سامانه سروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) استعلام می شود .

وی افزود : فعالیت غیر مجاز سایت ها و اپلیکیشن های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تبسی و... در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده است ، توصیه می‌گردد از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیتهای فراوانی همچون امنیت سفر ، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند ، ایمنی سفر و رانندگان حرفه ای و... هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکل استفاده نمایند .

مهندس خادمی ضمن اعلام این مطلب بر ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در جابجایی مسافر تاکید کرد و افزود : سیاست این اداره کل، حمل ایمن مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی انجام می شود .

وی در ادامه خاطر نشان ساخت : در بخش جا بجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت بر بستر وب به ارائه می گردد و لزوم ارتقای خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است .

مهندس خادمی گفت: در سیستم حمل‌و‌نقل زمینی ، شرکت‌های مسافربری، رانندگان اتوبوس و خدمه سفر در قبال مسافران خود مسئولیت‌هایی دارند و موظف به رعایت قوانین و مقررات حمل ونقل هستند .

وی در پایان افزود : مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر وشرکتهای مسافربری و تاخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و درصورت لزوم درکمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت ، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی گردد .

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه