ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

استاندار سمنان:

جذب 80 درصدی اعتبارات عمرانی سفر رئیس جمهوری

اترک/ عرب عامری: استاندار سمنان گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای استان سمنان در سفر رئیس جمهوری به این استان تصویب شد که چهار هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی است و حدود ۸۰ درصد آن جذب شد.

سید محمدرضا هاشمی بیان کرد: در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم در مجموع ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه تصویب شد که تا کنون به ۵ هزار نفر توسط ۵ بانک عامل تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: استان سمنان ۱۴.۴ درصد از تسهیلات سرمایه در گردش کشور را دریافت کرد که در نتیجه برای ۹۵۰ نفر ایجاد اشتغال شد و ۴۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشت.

استاندار سمنان گفت: در حوزه اشتغال، استان سمنان بعد از ایلام در مقام دوم قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه ۶۰ هزار واحد مسکن در استان سمنان ایجاد می‌شود بیان کرد: ۳۰ هزار واحد مسکن در شهر جدید ایوانکی و ۳۰ هزار واحد در سایر نقاط استان سمنان ساخته می‌شود و استان سمنان بعد از خراسان جنوبی دومین استان در حوزه ساخت مسکن است.

وی افزود: در سرخه و بیارجمند مشکل برای ساخت مسکن، مساله تامین زمین وجود دارد با این حال ۴۷۵ هکتار زمین از راه  الحاق یا تغییر کاربری تامین شد.

استاندار سمنان گفت: قانون شبیه درخت میوه است و می‌شود آن را تا جایی که نشکند به نفع مردم خم کرد، به این معنا که مدیران باید قانون را به نفع مردم تفسیر کنند.

هاشمی با بیان اینکه مبلمان شهری سمنان باید مورد پسند زائران باشد گفت: ورودی شهر سمنان مناسب نیست و برای جذب گردشگر باید رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه طرح مردمی سازی یارانه‌ها باید سال‌ها پیش اجرا می‌شد ابراز داشت: دولت سیزدهم آبروی خود را در گرو اجرای موفق این طرح گذاشت و آن را آغاز کرد.

استاندار سمنان گفت: پس از اجرای این طرح، در استان سمنان کوچکترین تجمع اعتراضی شکل نگرفت و این نشانه بصیرت مردم این استان است، به همین دلیل بود که در آبان سال ۸۵ رهبر معظم انقلاب در سفر به این استان از مردم سمنان به نیکی و بصیرت یاد کردند.

هاشمی بیان کرد: مدیران استان سمنان نیز در این مدت برای تامین کالاهای اساسی تلاش زیادی کردند و امید است این مجاهدت‌ها مورد قبول خداوند قرار بگیرد.

وی افزود: مدیران هیچ شانی جز خدمتگزاری مردم ندارند، افراد زیادی در این سمت‌ها قرار گرفتند و رفتند بنابراین فقط باید در خدمت خالق و خدمت مخلوق باشیم.

استاندار سمنان گفت: اعتماد از دست رفته مردم با حرف بازنمی‌گردد بلکه نیازمند کار جهادی بی‌وقفه است و مدیران در نظر داشته باشند که فرصت برای کار و خدمت به مردم همواره به دست نمی‌آید.

هاشمی ابراز داشت: اکنون کشور در جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی قرار دارد بنابراین باید چندین برابر تلاش شود که رضایت‌مندی  مردم به دست آید زیرا بهترین راه مبارزه با آمریکا، مردم‌داری است.

وی افزود: مردم را ارباب و مسئولان را رعیت عنوان کرد و گفت: رفتار مدیران، به ویژه فرزندان شهدا در مقام مدیریت زیر ذره‌بین مردم قرار دارد.

استاندار سمنان بیان کرد: از ابتدای دولت، ۶۴ مدیر در استان منصوب شدند که ۱۴ نفر از آنان فرزندان شهدا هستند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه