ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شهره لرستانی: ۹ سال است هر طرحی به صداوسیما می‌دهم رد می‌شود

شهره لرستانی درباره انتصاب مدیران جدید در سازمان صداوسیما می‌گوید با رفت‌وآمدهای آدم‌ها کاری ندارد و ۹ سال است هر طرحی به صداوسیما می‌دهد رد می‌شود.

شهره لرستانی، بازیگر درباره انتصاب‌های جدید سازمان صداوسیما و جوان‌گرایی در این سازمان، گفت: «من با انتصاب‌های جدید و با رفت‌وآمدهای آدم‌ها کاری ندارم اما ۹ سال است که هر طرحی به صداوسیما می‌دهم رد می‌شود. صداوسیما ناچار است اجازه دهد اندیشه‌های دیگر و آدم‌های تازه، وارد شوند.»

 

او یادآور شد: «من هرچه می‌خواهم کارگردانی یا تهیه‌کنندگی کنم، اجازه ندارم. برای من فرقی نمی‌کند کسی که پشت میز نشسته جوان است یا پیر. برای من مهم این است که باندبازی و پارتی‌بازی نکند و متاسفانه در صداوسیما تاکنون شرایط اغلب همین‌گونه بوده است.»

 

این بازیگر در پایان با اشاره به انتصابات جدید، دیدگاه و پیشنهادش را این‌گونه عنوان کرد: «نمی‌دانم با این تغییرات ظاهری چه اتفاقاتی می‌افتد، نگاه‌های بنیادین مدیران به رسانه ملی باید تغییر کند.»

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه