ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نماینده مجلس: مردم اقناع نشدند، آستانه تحمل شان پایین آمد

قاسم ساعدی با بیان اینکه گفت‌وگوی مسئولان اجرایی با مردم درباره مسائل کشور یک ضرورت است، گفت: حذف ارز ترجیحی را برای اقتصاد کشور لازم می‌دانیم؛ چون رانت‌های زیادی پیرامون آن شکل می‌گیرد و کمر اقتصاد کشور را خرده کرده است. اما معتقدم این مهم باید در شیوه اجرا دقیق‌تر و با حساسیت بیشتری پیش می‌رفت.

ساعدی، نماینده دشت آزادگان در مجلس گفت: متأسفانه ،کار روانشناسانه و جامعه شناسانه در اجرای طرح حذف ارز ترجیحی مغفول ماند

قاسم ساعدی با بیان اینکه گفت‌وگوی مسئولان اجرایی با مردم درباره مسائل کشور یک ضرورت است، اظهار کرد: حذف ارز ترجیحی را برای اقتصاد کشور لازم می‌دانیم؛ چون رانت‌های زیادی پیرامون آن شکل می‌گیرد و کمر اقتصاد کشور را خرده کرده است. اما معتقدم این مهم باید در شیوه اجرا دقیق‌تر و با حساسیت بیشتری پیش می‌رفت.

وی افزود: تیم اقتصادی دولت باید معتدلانه و با شیب ملایم به سمت حذف ارز ترجیحی حرکت می‌کرد و ابتدا بسترهای لازم در جامعه ایجاد می‌شد تا ذهن مردم آماده پذیرش این تغییر باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: متأسفانه کار روانشناسانه و جامعه شناسانه در اجرای طرح حذف ارز ترجیحی مغفول ماند و اینگونه عمل کردن شوکی را به جامعه وارد کرد و آستانه تحمل مردم را پایین آورد.

 

 

 

ساعدی با بیان اینکه هرگونه تغییر و تحول بدون اقنای عمومی کشور را دچار مشکل می‌کند، اظهار کرد: در صورتی که تیم اطلاع رسانی دولت بسترهای روحی و روانی جامعه را آماده می‌کرد و گفت‌وگوهای دقیق و رسا صورت می‌گرفت کار آرامتر پیش می‌رفت و برای کشور بار امنیتی نداشت.

نماینده دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت به سمت اصلاح سیستم اقتصادی و رفع مشکلات و نیازمندی‌های معیشتی مردم را مطلوب می‌دانیم و مجلس و نمایندگان در این مسیر در کنار دولت هستند، به شرطی که مسئولان اجرایی چهارچوب مسائل اجتماعی و فرهنگی را در اجرای طرح‌ها رعایت کنند. نگاه صرفاً اقتصادی مسائل را ناقص می‌گذارد و معتقدم برای هر مسئله اقتصادی حتماً باید به زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی آن توجه و مقدمات ایجاد تغییر را مهیا کرد. متأسفانه تیم اقتصادی دولت بدون اقناع عمومی وارد مسئله شدند که این مطلوب نیست.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه