ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

وصیت نامه شهدا

نام: علیرضا نام خانوادگی: ابراهیمی تاریخ تولد:01/09/1339

محل تولد: روستای اینچه علیا از توابع شهرستان مانه و سملقان

نام پدر: رضا

نام مادر: فاطمه

شغل: راننده

تاریخ شهادت: 21/12/1362

محل دفن: گلزار شهدای روستای اسلام آباد

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهدا والصدیقین

 

 

«و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم یرزقون»

 

«البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده اند، بلکه زنده‌اند( به حیات ابدی و ) در نزد خدا متنعم خواهند بود.»

سلام بر مهدی موعود منجی انسانها که جهان در انتظار اوست و سلام بر نائب بر حقش امام خمینی و سلام بر رزمندگانی که جبهه ها را با مناجات و دعاهای خویش عطر آگین نموده.اند و درود [و] سلام بر شهدای صدر اسلام تا شهدای خونین كفن کربلای ایران زمين.

«ملتی که شهادت دارد اسارت ندارم» (امام خمینی).

وصیت نامه اینجانب علیرضا ابراهیمی فرزند رضا از روستای اسلام آباد سملقان بجنورد بر خود احساس نمودم که برای یاری رساندن به رزمندگان اسلام راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل بشوم، تا اینکه مشتی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب بزنم و تا اینکه کربلای مقدس را آزاد نماییم و تا اینکه روانه قدس عزیز بشویم و ملت ستمدیده و دربند کشیده عراق را آزاد نماییم و پرچم پرافتخار (لا اله الا الله) را در مرزوبوم عراق به اهتزاز در آوریم.

و پیامم به ملت شهید پرور ایران این است که جبهه ها را خالی نگذارند، چه از نظر نیروی انسانی و چه مالی و در دعاهای پرفيض کمیل و توسل و نماز دشمن شكن جمعه شرکت نمایند که این دعاها اثر شدید در پیروزی دارد و برای سلامتی رزمندگان اسلام و امام امت و [...].

و وصیتم به مادر گرامیم که سالها با زحمات بسیار [...] مرا بزرگ نموده است، [این است که] مرا ببخشد و خدا به آن اجر عظیمی بدهد و برای من اگر شهید شدم زیاد ناراحت نشود و گریه نکند مثل حضرت زینب (سلام الله عليها) صبر داشته باشد و به یاد اسارت حضرت زینب (س) و اباعبدالله (ع) گریه کند و همچنان از برادر و خواهرانم میخواهم که داشته باشند و مادرم را دلجویی دهند و مجلس عزاداریم را به یاد اباعبدالله (ع) بگیرید.

و از اهالی روستا و قوم خویشان میخواهم که مرا ببخشند و حلالیت می طلبم. اگر توانستید برادرم که در پایگاه هوایی پنجم شکاری اهواز مدیر می باشد مطلع سازید و در تشيع جنازه‌ام شرکت نماید. آدرس دقیقش اهواز، امیدیه، پایگاه هوایی پنجم شکاری، ستاد [...]، طبقه سوم، غلامرضا ابراهيمی.

 

محل دفن روستای خودمان (اسلام آباد، سملقان، بجنورد، کنار قبر پدرم).

دعای همیشگی یادتان نرود (خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار).

جنگ جنگ تا پیروزی، مرگ بر آمريکا، شوروى، اسرائيل.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه