ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بازی‌های تابستانی یونیورسیاد لغو شد

مورنینگ پست چین خبر داد بازی‌های یونیورسیاد نیز که قرار بود امسال برگزار شود لغو شد.

بازی‌های تابستانی دانشگاه‌های جهان در چنگدو چین برای دومین بار به تعویق افتاد.

بازی‌ها ابتدا قرار بود سال گذشته برگزار شود که به تعویق افتاد و در ادامه قرار بود از ۲۶ ژوئن تا ۷ ژوییه امسال(۵ تا ۱۶ تیر ۱۴۰۱) برگزار شود، اما به دلیل همه‌گیری کرونا برای بار دوم لغو شد.

یونیورسیاد هر دو سال یک بار برگزار می‌شود. با این حال با توجه به شرایط مربوط به ویروس کرونا و محدودیت‌های سفرهای بین‌المللی، یونیورسیاد برای دومین بار به تعویق افتاد و امسال برگزار نمی‌شود.

این در حالی است که  بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ که قرار بود شهریورماه سال جاری در کشور چین برگزار شود نیز لغو شد تا دو تورنمنت که قرار بود هر دو به میزبانی چین برگزار شود لغو شوند.

مسئولان ورزش چین اعلام کردند قرار است به‌زودی تاریخ جدید این دو رویداد در زمان مناسب اعلام شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه