ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اوکراین، روسیه را بمباران کرد

«الکساندر بوگوماز» فرماندار منطقه بریانسک روسیه اوایل امروز (شنبه) اعلام کرد که جنگنده اوکراینی این منطقه را گلوله‌باران کردند.

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، فرماندار بریانسک اعلام کرد که یک فروند جنگنده اوکراینی وارد حریم هوایی روسیه شد اما نیروهای روس مانع از ورود آن به قلمرو روسیه شدند اما در نهایت جنگنده فوق، دو پرتابه شلیک کرد که در روستای «ژچا» در نزدیکی مرز اوکراین فرود آمد و طبق گزارش راشاتودی، علی‌رغم آنکه این حمله قربانی و زخمی برجای نگذاشت اما تأسیسات ترمینال محلی بارگیری نفت از امواج ناشی از این گلوله‌باران دچار خسارات شد.

منطقه بریانسک، صحنه اولین حمله بزرگ اوکراین به خاک روسیه در جریان جنگ اوکراین بوده است و بنا بر گفته کمیته تحقیقات روسیه، دو بالگرد اوکراینی در 14 آوریل (27 فروردین ماه)، روستای «کلیمووو» را هدف قرار دادند.

حملات گلوله‌باران اوکراین در بریانسک و مناطق مجاور بلگرود و کورسک از 14 آوریل به بعد تشدید شده است و نیروهای اوکراینی بیشتر پالایشگاههای نفت و دیگر زیرساخت‌‌ها را هدف می‌گیرند که البته رسانه‌های روس مدعی هستند که نیروهای اوکراینی در حملات خود مناطق مسکونی را نیز هدف قرار داده‌اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه