ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

طباطبایی: مربیان سازنده کشور باید دیده شوند/ ایران از ظرفیت‌های کاراته جهان است

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون کاراته گفت: مربیان سازنده کشور باید دیده شوند و در همین راستا مراسم تقدیر از آنان را برگزار کردیم.

سیدحسن طباطبایی در خصوص برگزاری مراسم تقدیر از مربیان سازنده، اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات انتخابی، مربیانی که ورزشکاران آنها در کاتا و کومیته روی سکو رفتند را دعوت کرده و روز گذشته (یکشنبه) مورد تجلیل قرار دادیم.

 

وی افزود: افراد و مربیانی قهرمان پرور سالیان اخیر، پیشکسوتان، روسای سبک‌ها و هیات‌های استانی که مربیان سازنده در سیستم آنان فعالیت می‌کنند هم مورد قدردانی قرار گرفتند.

 

طباطبایی ادامه داد: برای اولین بار بود چنین مراسمی برگزار شد و به طور طبیعی کمبودهایی وجود داشت اما مهم این است که مربیان سازنده کشور دیده شوند.

 

وی در پاسخ به این سوال که از عملکرد کاراته ایران در سال اخیر رضایت دارد؟ اظهار داشت: کاراته ایران ظرفیت بسیار بالایی دارد که با جمعیت و جامعه بزرگی فعالیت می‌کند. به لحاظ فنی یکی از بزرگترین پتانسیل‌های دنیایی کاراته جهان هستیم و امسال توانستیم در المپیک به طلا برسیم و در مسابقات آسیایی نیز قهرمان شدیم.

 

رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: مهمترین مساله برای ما اعزام تیم‌های پایه به قهرمانی آسیا بود که با وجود تمام مشکلات مالی با حمایت جامعه بزرگ کاراته، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت گرفت. امیدوارم تا زمان کوتاه تا پایان سال نیز برنامه‌های فدراسیون از جمله برگزاری انتخابی‌های تیم‌های ملی به خوبی انجام شود.

 

طباطبایی در خصوص برگزاری دور برگشت و مرحله نهایی سوپر لیگ کاراته پس از تعویق طولانی، توضیح داد: برگزاری سوپر لیگ مردان و برنامه‌های تیم ملی به دلیل محدودیت‌های کرونایی چندین بار به تعویق افتاد.

 

وی افزود: امروز و فردا (سه‌شنبه) لیگ برگزار و به اتمام می‌رسد و از حالا همکاران ما در سازمان لیگ باید برنامه‌ریزی های خود را برای فصل آینده مسابقات انجام دهند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه