ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دفاع از مرزهای کشور وظیفه همگانی است

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه همرزمانم در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی با رشادت و مجاهدت از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می کنند، گفت: مرزهای کشور عزیزمان سند شرف، عزت و افتخار کشور است و بر همگان وظیفه است که از آن دفاع کنند.

 

به گزارش اترک از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی، با تاکید بر اینکه مرزبانان با ایمان و اعتقاد قلبی راسخ همچون دژی مستحکم در برابر بیگانگان و معاندان در مرزهای پرافتخار ایران اسلامی ایستاده اند و با اقتدار از مرزها حراست و پاسداری می‌کنند، به شرایط سخت آب و هوایی و خدمت در مناطق مرزی اشاره و خاطرنشان کرد: همرزمانم در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی با رشادت و مجاهدت از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می کنند و همانند رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس با اقتدار در مرزها ایستاده اند.

سردار گودرزی در ادامه تصریح کرد: با توجه به گستردگی مرزهای ایران اسلامی و شرایط سخت آب و هوایی و نزولات آسمانی در بیشتر نقاط مرزی، امنیت و آرامش امروز مرزهای کشورمان حاصل تلاش شبانه روزی مرزبانان در نقاط صفر مرزی است.

وی با اشاره به عدم دسترسی به امکانات و تجهیزات شهری و عمومی در مناطق مرزی، بیان داشت: با پیگیری و تماس های تلفنی با همرزمانم در سراسر مرزهای ایران اسلامی، روحیه و  انگیزه بالا و مضاعف این دلیرمردان در پاسداری از مرزهای کشورمان قابل تحسین است چرا که مرزهای کشور عزیزمان سند شرف، عزت و افتخار کشور است و بر همگان وظیفه است که از آن دفاع کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور ضمن تقدیر از زحمات تک تک مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: مرزبانان مجاهد انتظامی کشور شبانه روز با بصیرت کامل و هوشیاری مدافع هموطنان هستند و خوشحالیم که خانواده بزرگ مرزبانی، سهمی شایسته در پایداری امنیت و صلابت مرزهای کشور دارند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه