ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دادستان بجنورد:

پروژه پارک بانوان بجنورد به سرنوشت‌پروژه های پیشین دچار نشود

دادستان بجنورد با اشاره به مشخص شدن پارک آفرینش بجنورد به عنوان پارک ویژه بانوان، گفت: ظرافت‌های لازم در این پروژه را در نظر بگیرید تا به سرنوشت پروژه‌های پیشین دچار نشود

سید جواد ایلالی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که سال‌های اخیر در جلسات ستاد احیا امر به معروف بارها مطرح شده، حوزه بانوان بوده است.
دادستان بجنورد با اشاره به موضوعاتی همچون دوچرخه سواری، پارک بانوان، استخر مخصوص بانوان و…، گفت: برخی از موارد گذشته بدون کار کارشناسی بوده است.
وی با اشاره به پروژه استخر رو باز بانوان بجنورد افزود: این اقدام غلطی بود و رسماً اعلام شد که اجازه فعالیت نخواهد داشت زیرا از اطراف قابل تصویر برداری بود.
ایلالی با اشاره به مشخص شدن پارک آفرینش بجنورد به عنوان پارک ویژه بانوان، گفت: ظرافت‌های لازم در این پروژه را در نظر بگیرید تا به سرنوشت پروژه‌های پیشین دچار نشود.
دادستان بجنورد در ادامه بیان کرد: امنیت پارک آفرینش مناسب است اما باید تمامی ابعاد بررسی شود.
وی در خصوص برخی پوشش‌های نامناسب، گفت: برخورد قانونی با بدحجابی ممکن نیست و نیازمند فعالیت فرهنگی هستیم.
ایلالی بیان داشت: پارک بانوان باید هر چه زودتر به بهره برداری برسد اما باید دقت کرد تا مشکلات پروژه‌های قبلی تکرار نشود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه