ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

واکنش عطاالله مهاجرانی به سفر رئیسی به روسیه

وزیر دولت اصلاحات در رشته توئیتی به سفر رئیسی به روسیه واکنش نشان داد.

عطاالله مهاجرانی در توئیتر خود نوشت:

درباره سفر آقای رئیسی به روسیه و سفر عبداللهیان به چین، اپوزسیون فریاد برآورده اند: که استقلال و وطن به سرعت باد، می رفت که اپوزسیون رسید! اولا اپوزسیون محترمی که آمریکا و اسرائیل را به حمله به ایران تشویق می کرد، معنی استقلال و وطن را می فهمد!؟

ثانیا، اپوزسیون گمان می کرد ج ا ایران نمی تواند در برابر تحریم و فشار سیاسی آمریکا دوام بیاورد. حالا وقت فروپاشی است و باید شورای انقلاب تعیین کرد. آقای محترمی که با دو نفر خیالزده دیگر ١٢ سال پیش بیانیه دادند و رهبری جنبش سبز را به واشنگتن - لندن منتقل کردند، حالا می گوید، باید شورای رهبری موقت تشکیل شود.

مخالفت و هیاهوی مجموعه اپوزسیون برانداز، به خاطر بر باد رفتن آرزوهاست. نه تنها معاهدات طولانی مدت با روسیه و چین - بالطبع با رعایت مصالح کشور و ملت- ضروری و مهم است. می بایست با هند نیز چنین معاهده ای سامان یابد. این هیاهو ها، از سر نومیدی و زوال اپوزسیون نومید و بی آینده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه