ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

واکنش پرسپولیس به تغییر و انتصابات جدید در این باشگاه

باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعات تغییر و انتصابات جدید، طی بیانیه‌ای اعلام کرد: احمدرضا درویش مدیرعامل این باشگاه، طی روزهای اخیر هیچ حکمی صادر نکرده است.

به گزارش ایرنا، رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعات اخیر پیرامون اضافه شدن نفرات جدید به بدنه این باشگاه نوشت: در روزهای اخیر موجی از شایعات و اخبار غیرموثق درباره انتصاب‌ها در حوزه مدیریت، معاونت و مشاوره منتشر شده است.

باشگاه پرسپولیس، ضمن رد این اخبار خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی باشگاه با توجه به اولویت‌هایی که وجود دارد، حل و فصل مسائل باشگاه و تیم است. بر همین اساس هیچگونه تغییر و انتصابی تاکنون صورت نگرفته است.

گفتنی است احمدرضا درویش به تازگی جایگزین مجید صدری شد و مدیریت باشگاه پرسپولیس را به دست گرفت.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه