ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تاکید معاونت امور هنری بر جنبه‌های هنری جشنواره موسیقی فجر

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت جشنواره‌های هنری فجر، گفت: جنبه‌ها و مشخصه‌های هنری جشنواره موسیقی فجر و حضور گسترده و مؤثر هنرمندان و گروه‌های هنری در این رویداد مورد توجه است.

جلسه دبیر و مدیران سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با سرپرست معاونت امور هنری برگزار شد.

در این جلسه که محمد اله یاری فومنی سرپرست دفتر موسیقی  و رییس سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر نیز حضور داشت، حسن ریاحی، دبیر، اردوان جعفریان، مدیر بخش بین الملل، امیرعباس ستایشگر، عضو هیت انتخاب و محسن رجب پور از اعضای شورای ارزیابی جشنواره  سی و ششم گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات برای برگزاری این دوره جشنواره ارائه کردند.

محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری نیز با تاکید بر اهمیت جشنواره‌های هنری فجر گفت: جنبه‌ها و مشخصه‌های هنری جشنواره موسیقی فجر و حضور گسترده و مؤثر هنرمندان و گروه‌های هنری در جشنواره موسیقی فجر مورد توجه است.

وی افزود: بخش رقابتی جشنواره نیز فرصتی است تا آثار و تولیدات موسیقی با نگاه کارشناسی و تخصصی ارزیابی شود. بخش بین المللی جشنواره موسیقی فجر نیز اهمیت قابل توجهی دارد و به ارتباط با گروه‌های هنری دیگر کشورها کمک می‌کند.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه سال جاری به دبیری دکتر حسن ریاحی برگزار می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه