ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آغاز ثبت نام کارت سوخت المثنی

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آغاز ثبت نام کارت‌های سوخت المثنی از روز گذشته خبر داد و گفت: ثبت نام برای کارت سوخت المثنی که بعد از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت قطع شده بود، از روز دوشنبه از سرگرفته شد.

فاطمه کاهی با اشاره به اینکه صدور کارت سوخت‌المثنی از امروز امکان‌پذیر است، افزود: به دلیل وقفه ایجاد شده به دلیل حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در ۴ آبان ماه، زمان صدور کارت‌های سوخت بیشتر شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اولویت صدور کارت‌های سوخت، خودروهای گازوئیل سو و خودروهای عمومی بنزینی است.

کاهی با تاکید بر اینکه فاصله بین درخواست تا صدور کارت سوخت تا پیش از این به کمتر از یک ماه رسیده بود، گفت: با توجه به وقفه پیش آمده اکنون صدور کارت سوخت، حداکثر ۴۵ روزه انجام خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه