ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ورود دادگستری خراسان شمالی به موضوع خودروهای توقیف شده توسط پلیس

اترک: رئیس کل دادگستری خراسان شمالی دستور تشکیل کارگروه ویژه ساماندهی و رفع مشکلات پارکینگ‌های وسائط نقلیه در استان را صادر کرد.

به گزارش اترک، حجت الاسلام رضا براتی زاده در هشتمین نشست شورای قضایی خراسان شمالی، بر ضرورت صیانت از حقوق عامه با توجه به بازدیدهای میدانی اخیر از پارکینگ‌های وسائط نقلیه در استان و مشکلات عدیده موجود در این خصوص تاکید کرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه طی بازدیدهای بعمل آمده مشخص شد که وضعیت فعلی پارکینگ‌های وسائط نقلیه در استان نه تنها قابل قبول نیست بلکه این معضل در حال حاضر بعنوان یک نگرانی جدی مطرح شده و دستگاه قضایی این مسأله را یک مطالبه جدی از سوی افکار عمومی تلقی می‌کند و با عزم راسخ و اراده جدی، مصمم به پیگیری و رفع این مشکلات است.

وی با بیان اینکه با تحقیقات انجام گرفته، احراز شده که تعداد قابل توجهی از خودروهای توقیفی و یا نگهداری شده در پارکینگ‌های استان صرفاً در نتیجه اقدامات پلیس به پارکینگ منتقل شده و تنها درصد کمی از این موارد ناشی از صدور دستورهای قضایی است؛ از تشکیل کارگروه ویژه‌ای متشکل از معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری در حفظ حقوق شهروندی، پلیس راه و دیگر دستگاه‌های مرتبط به منظور رفع مشکلات موجود، ساماندهی و تعیین تکلیف وضعیت پارکینگ‌های استان خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به ضرورت در نظر گرفتن موازین قانونی طی تمامی مناسبات اداری و کاری از جمله در جریان صدور و اجرای مصوبات شورای قضایی استان، تصریح کرد: مهم‌ترین اصل این است که پیش از صدور، ابلاغ و اجرای مصوبات هر جلسه‌ای با اجماع نظرات و دیدگاه‌های مطروحه، ابعاد مختلف یک تصمیم بررسی و با سازوکارهای قانونی منطبق شود تا آن مصوبات در آینده دارای قابلیت اجرایی باشد و از انتقادات مشکل آفرین و ایرادات و نواقص که ممکن است متعاقباً شکل گیرد، مصون مانده و از چالش‌های احتمالی و دردسرهای بعدی پیشگیری شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری کشور و استان خراسان شمالی با مشکلات عدیده ناشی از کمبود منابع آبی در ابعاد مختلف اجتماعی مواجه بوده؛ اظهار کرد: در حوزه منابع آبی باید به نحوی برنامه ریزی و وضعیت را مدیریت کنیم که بتوانیم با تأمین نیازها، به نحو مؤثری از تبعات منفی، نگرانی‌ها و آلام مردم بکاهیم.

براتی زاده حفظ و تقویت وحدت، یکپارچگی، مهربانی، همدلی و همراهی مسئولان با یکدیگر و نیز مردم با مدیران و مسئولان را مهمترین رکن حصول موفقیت در امور برشمرد و بیان کرد: با شکل گیری این انسجام و با هدف گذاری دقیق و البته با رعایت قوانین و مقررات می‌توان امیدوار بود علاوه بر تحقق اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده به موفقیت‌های بزرگ دست یافت.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه